Jessica linden

Leuke leerzame dag gehad en een vriendelijke lerares met veel know how!

Beste Jessica,

stefanie de. weerd

1woord perfect

Beste Stefanie,

N

Masterclass mesogun gehad. Veel uitgelegd gekregen over neus filler en lip filler. Als ze uitlegt legt ze het wel goed en duidelijk uit.

Bijna niks uitgelegd gekregen over kaaklijn en...

Bijna niks uitgelegd gekregen over kaaklijn en jukbeenderen filler. Zelf wel gevraagd, maar een gehaast antwoord gekregen.

Teveel tijd besteed aan een model die de docent kende, die wou neus filler /lip filler &neus-lippen plooi. terwijl we die onderdelen al hadden gehad. De docent ging van die model de neus-lippen plooi doen en wij moesten wachten. Waardoor we weinig tijd hadden voor mesotherapie voor haaruitval/ sommige cursisten dat helemaal niet hebben gedaan of uitgelegd gekregen. Voor Kaaklijn en jukbeenderen geen tijd gehad voor een goede uitleg erover en hoe je het uitvoert op een model (niet gedaan). Over cellulitis hebben we het ook niet gehad.

Ik hoorde de andere cursisten onderling zeuren en balen dat die stof niet is besproken.

Beste N,
Beste N,
Vervelend om te horen dat de opleiding niet naar wens is geweest. We hebben contact met jou gehad en een passend voorstel gedaan. We wachten jou reactie af waarna we jouw ervaring kunnen omzetten naar een positieve!

Lindsay

Pedicure niveau 3 diploma gehaald. Fijne opleiding met hele leuke docenten! Op naar de medisch pedicure!

Beste Lindsay,
Bedankt voor deze positieve recensie. We zien je graag terug bij de Medisch Pedicure.

Jolange Opleidingen

Meso gun therapie

Nvt

Youtube heeft me meer geleerd…

Beste,
Naar aanleiding van het gesprek met jouw docent hebben we kunnen constateren dat er onrealistische verwachtingen zijn. Je hebt gekozen voor de basis opleiding Tatoeëren. Portretten tatoeëren is een techniek die wordt geleerd in de Masterclass opleidingen. We raden absoluut niet aan om het leren van tatoeëren de doen via YouTube. Zolang je de basistechnieken niet beheerst, kunnen we niet de volgende stap nemen. Je opleiding is nog niet afgerond, heb dus even geduld en blijf vooral voldoende oefenen.

X

Ik heb me aangemeld tot model maar tot op heden niks ontvangen en wel 35 euro betaalt

Beste,
Leuk om te horen dat je je hebt aangemeld als model. Je betaald inderdaad eenmalig 35 euro om op de modellijst te komen voor de onderdelen die je zelf hebt aangegeven. Wanneer een cursist een model nodig heeft en gebruik wil maken van de modellijst wordt er vanzelf contact met je opgenomen. We vinden het jammer dat je zo snel een slechte recensie achterlaat terwijl je gewoon contact met ons had kunnen opnemen aangezien we op die manier uitleg hadden kunnen geven over de werking wat voor jou blijkbaar niet duidelijk is.

Fabinails & Beauty

Mesotherapie