Daria

Wel leuke opleider, alles was duidelijk. Ik ben echt tevreden over jullie begrip voor mensen😊

Beste Daria,

Bibi van der Hel

Super opleiding, Debi gaf een top uitleg over alle verschillende naalden en techniek van hoe je ze kan gebruiken, ze heeft me de boost van vertrouwen gegeven die ik nodig had om te gaan tatoeëren.

Beste Bibi,
Bedankt voor deze positieve recensie!

Saskia J

Hele prettige opleiding, ik had geen ervaring in de beautybranche maar Natascha was geduldig en nam de tijd om alles rustig uit te leggen. Ik doe de drie in 1 opleiding mesogun/masterclass en... Hele prettige opleiding, ik had geen ervaring in de beautybranche maar Natascha was geduldig en nam de tijd om alles rustig uit te leggen. Ik doe de drie in 1 opleiding mesogun/masterclass en Microneedling. En ik ben van plan om meer opleidingen bij Jolange te volgen.

Beste Saskia,
Bedankt voor deze positieve recensie. We zien je graag nog een keer terug bij Jolange Opleidingen.

Sariena

Ik ben zoo blij met de opleiding meso ghun ben door natasha opgeleid.
Ik doe bij me zelf haarbehandeling en het gaat zeer goed.
Het mooiste is dat het surem werkt optimaal

Beste Sariena,

Davinella Vrutaal

*Natascha*

*Natascha*

Natascha is een fijne docent die weet waarover ze praat. Ze is geduldig, geeft uitleg en onderbouwd de theorie uit haar lessen. Hierdoor weet je niet alleen wat je moet doen, maar ook waarom dit de “juiste” manier is.

Natascha straft fouten niet af maar roep de klas juist op zulke momenten bijeen zodat iedereen hieruit lering lan trekken.

Degene die de fout gemaakt heeft, ondersteund ze door uitleg te geven over de wijze waarop de behandeling gecorrigeerd kan worden en geeft tips en uitleg om de fout in de toekomst te kunnen voorkomen.

Natascha besteedt tijd en aandacht aan noodzakelijke onderwerpen zodat notities op de juiste wijze op papier kunnen komen. En toets dit zo nu en dan in de lessen. Je voelt je absoluut niet in de steek gelaten!

Natascha kan streng zijn, maar is altijd rechtvaardig. Als je toont dat je wil leren dan heb je aan haar een goeie. Mocht iemand ooit les krijgen van Natascha en het botert niet: i am sorry to tell you my friend. Its you; you are the problem.

Ik kan een boek schrijven want ben inmiddels fan van “haar” manier van les geven en van Natascha als persoon!

Natascha Bedankt voor alle kennis, tips en de leuke lessen! Ik kom zeker terug <3

Beste Davinella,
Bedankt voor deze positieve recensie. Natascha gaat hier heel erg blij van worden. We zien je graag in de toekomst terug bij Jolange Opleidingen.

Dora De leeuw den bouter

Ik ben model en ik vindt het super geregeld bij jullie

Beste Dora,

Arjan

Ze weten waar ze het over hebben goede opleiding alleen parkeren is ruk maag goed daar kom je niet vor toch

Beste Arjan,

Olivier

Erg leerzaam en een hele goede sfeer bij Debby!

Beste Olivier,

Meiko Nataatmadja

Ik heb de kruidenstempel cursus gevolgd (9 juli) en deze werd door Natascha gegeven.
Dankjewel Natascha voor deze fijne cursus! Ik heb veel geleerd

Beste Meiko,
Bedankt voor deze positieve recensie. Zeker namens Natascha.

Khadija Aitlhou

Ik heb de IPL opleiding gevolgd en deze werd door Gitty gegeven. Gitty stond voor alle vragen open en heeft
Voor mij was alles duidelijk!