Ayse

Twee jaar geleden had ik mijn Pedicure-diploma gehaald.Ik ben zeer tevreden. En ga ik binnenkort medische pedicure daar volgen.

Beste Ayse,
Bedankt voor deze recensie. We zien je graag terug bij de opleiding Medisch Pedicure.

Natascha

Allround permanent make-up opleiding

Beste Natascha,
Bedankt voor deze positieve recensie!

Michelle

Pmu Hair scalp artist
Mijn docente was Natascha top vrouw !! Haar les zou ik iedereen aanbevelen, hele duidelijke informatieve les. Haar lessen zijn echt leerzaam. Kwa theorie en praktijk.

Beste Michelle,
Team Jolange

Healthy feet and more pedicure

Ik heb echt een geweldige opleidings tijd gehad bij Jolange.
Ik heb echt een geweldige opleidings tijd gehad bij Jolange.
Ik kreeg les in de basis pedicure opleiding van Sonja en de medisch pedicure ook van Sonja. Echt een topper die vrouw ik had mijn geen betere dicent kunnen wensen.
Echt zoooo veel geleerd...bedankt hiervoor Sonja!!!

Beste,
Bedankt voor deze positieve recensie. Zeker namens Sonja!

Marina's Voetverzorging

Gisteren mijn diploma behaald. Voor medische pedicure. Deze lessen waren gegeven door Sonja wat een fantastisch mens, heel erg duidelijk in haar uitleg ze laat goed zien wat de bedoeling is heel... Gisteren mijn diploma behaald. Voor medische pedicure. Deze lessen waren gegeven door Sonja wat een fantastisch mens, heel erg duidelijk in haar uitleg ze laat goed zien wat de bedoeling is heel veel praktische tips kortom ik heb heel veel erbij geleerd.
Super bedankt Sonja

Beste Marina,
Team Jolange

Massagepraktijk Mooi & Puur By Es (Esmeralda)

Cursus allround wimperstyliste afgerond met de beste docent ever!!! Priscilla topper van jolange opleiding neemt de tijd voor je, zorgt voor een goeie duidelijke uitleg, vragen stellen geen 1 vraag... Cursus allround wimperstyliste afgerond met de beste docent ever!!! Priscilla topper van jolange opleiding neemt de tijd voor je, zorgt voor een goeie duidelijke uitleg, vragen stellen geen 1 vraag te veel de lessen zijn super leerzaam en super leuk om te volgen op naar de volgende!!!!

Beste Esmeralda,
Bedankt voor deze positieve recensie. Zeker namens Priscilla. We zien je graag bij een volgende opleiding.

Kelly

Ik heb de opleiding gedaan PMU en samira ze heeft me echt een goede uitleg gegeven en de meiden op de vloer waren erg vriendelijk zkr een aanrader bedank voor de fijne tijd

Beste Kelly,

Cindy Stofberg

Ongelooflijk veel geleerd! Ik heb de Allround PMU opleiding gevolgd en kreeg Natascha als docent. Ik kende Natascha al van de dermaplaning opleiding en ik wist dat zij streng maar rechtvaardig was.... Ongelooflijk veel geleerd! Ik heb de Allround PMU opleiding gevolgd en kreeg Natascha als docent. Ik kende Natascha al van de dermaplaning opleiding en ik wist dat zij streng maar rechtvaardig was. Zij wil gewoon het beste uit je halen en vertelt je wat niet goed gaat, hoe het wel moet, laat je ervaren en voelen en complimenteert je als je het goed gedaan hebt. Rechtdoor zee en daar hou ik van. Ik heb heel veel van haar geleerd en voel mij echt oprecht vol zelfvertrouwen om al het geleerde in praktijk te brengen. De GGD keuring is bij al rond met de complimenten van de inspecteur over het secure werk ook op gebied van hygiene. Ik heb mij ingeschreven voor de medische opleiding.

Beste Cindy,
Bedankt voor deze positieve recensie. Zeker namens Natascha. We verwelkomen je graag bij je volgende opleiding.

Cindy Stofberg

Ongelooflijk veel geleerd!

Beste Cindy,

Kelly

Ik wil graag Samira bedanken voor de opleiding pmu ondanks ik het soms niet snapte had jij alle geduld, hele hygiënische ruimte en de andere docenten waren erg behulpzaam

Beste Kelly,
Bedankt voor deze positieve recensie. Zeker namens Samira.