Nawal Sayahi

Linda Donders

Zeer goede uitleg

Beste Linda,

Hanan

Ik heb hier de cursus wenkbrauwen en wimpers harsen en verven gedaan . Dit was onder begeleiding van Priscilla wat een fijn mens maakt leren zo fijn dankjewel hier voor !! Door jou ben ik nu zo... Ik heb hier de cursus wenkbrauwen en wimpers harsen en verven gedaan . Dit was onder begeleiding van Priscilla wat een fijn mens maakt leren zo fijn dankjewel hier voor !! Door jou ben ik nu zo gemotiveerd ik kom zeker terug voor een andere cursus en hopelijk bij jou . Groetjes uit Almere

Beste Hanan,
Bedankt voor deze positieve recensie. Zeker namens Priscilla!

Eline Verveer

Top opleiding gevolgd bij Jolange Opleidingen. Natasja bedankt voor alles! Echt een dikke aanrader

Beste Eline,

Galyna Sokolova

Het was super leuk om bij Jolange opleidingen terecht te gekomen! Het is zeer goede opleidingsinstituut! Ik ben met alle cursussen en docenten veel tevreden. Aanrader !!!

Beste Galyna,

Mirela Bikic

Nooit meer, ben zo teleurgesteld en ontevreden

Beste Mirela,
Beste Mirela,
Vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad. Uit je recensie kunnen wij niet opmaken waar je tegenaan gelopen bent. Stuur een mail via het contact-formulier op onze website. We hopen dat we jouw ervaring om kunnen zetten naar een positieve.

Rafika

Heb me ingeschreven omdat Jolange gebruik maakte van modellen. In de praktijk moet je modellen zelf zoeken en bellen uit een lijst. Vermist ik geen mail had gekregen met gegevens wist ik eerste les... Heb me ingeschreven omdat Jolange gebruik maakte van modellen. In de praktijk moet je modellen zelf zoeken en bellen uit een lijst. Vermist ik geen mail had gekregen met gegevens wist ik eerste les niet wat er ging gebeuren. Ineens krijg je te horen dat de modellen nooit meewerken bij definitieve ontharing omdat het een pijnlijke handeling is. Dit is misleidende reclame!! Leerkracht vertelt graag uitgebreid over haar persoonlijke ervaringen m.a.g. minder tijd voor les of vragen. Leerkracht weet theorie niet uit leggen. Kan niet antwoorden op vragen. Ze legt een formule uit over loogeenheden bij blend en zegt er onm bij, ik weet niet waarom je het moet delen door 10, maar het moet gewoon. Hoe ga je iets leren als je niet weet waarom? Uitleg staat trouwens gewoon in de cursus. Cursus is een copy-paste van websites. Onduidelijk, onsamenhangend. Ik ga zelfs niet beginnen over de vriendelijkheid van het personeel aldaar. Triestig, om zoveel geld te betalen voor zo n onprofessionele opleiding. De klasgenoten waren superlief en erg leergierig. Iedereen bleef op zijn honger zitten. Helaas

Beste Rafika,
Wat vervelend om te lezen, wij hebben een modellenlijst beschikbaar voor onze cursisten.
Beste Rafika,
Dit is een service die wij graag aanbieden. Deze moet je uiteraard wel zelf bellen, dat kunnen wij helaas niet voor al onze cursisten doen.
Het apparaat dat jij zelf meegenomen hebt, wijkt af van de reguliere apparaten van Dermacodes. Hierdoor is de formule, die jij moet toepassen, anders en dat heeft de docente diverse malen uitgelegd aan je. Mocht het dan nog niet duidelijk zijn, kun je alijd gebruik maken van onze online support. Copyright onze readers worden zelf door onze docente geschreven. Graag vernemen wij dan ook wie deze teksten nog meer gebruiken, zodat wij daar achter aan kunnen.

Jolange

Op aanrader van een vriendin ben ik terecht gekomen bij Jolange opleidingen voor elektrisch ontharen. Bij het lezen van de reviews vooraf betwijfelde ik mijn keuze, maar na deelgenomen te hebben aan... Op aanrader van een vriendin ben ik terecht gekomen bij Jolange opleidingen voor elektrisch ontharen. Bij het lezen van de reviews vooraf betwijfelde ik mijn keuze, maar na deelgenomen te hebben aan de cursussen ben ik zeer tevreden elke keer naar huis gegaan en met voldoende informatie, ook kon ik de desbetreffende docent Gity ter alle tijden goed bereiken, zij stond altijd voor mij klaar om mijn berichten z.s.m. te beantwoorden terwijl dit buiten de werkuren niet eens perse hoeft. Tijdens de lessen als je voldoende aanwezig bent, aantekeningen maakt en oprecht vragen stelt kun je ook oprecht gemakkelijk de opleiding behalen. Bij TCI heb ik dan ook mijn examens met een 9 kunnen behalen. Ik ben zeer tevreden en voor degene die net zoals ik getwijfeld hebben door de reviews raad ik ze ter strengste aan om eerst te bedenken dat het te maken kan hebben met of de studenten serieus en gedisciplineerd zelf te werk gaan.

Beste Sanna,

Marsha Walraven

Vond het super leuk! Alles geleerd en wat een leuke fijne lerares ; Natascha bedankt!!

Beste Marsha,