Cherra

All round wenkbrauwen

Suzanne

Nu een paar weken begonnen met de opleiding tot pedicure.
De lerares Anne is echt zo fijn om les van te krijgen! Ze legt alles rustig uit en je kan alles bij haar vragen!
Op naar een...
Nu een paar weken begonnen met de opleiding tot pedicure.
Op naar een geslaagd einde van de opleiding.

Beste Suzanne,
Bedankt voor deze positieve recensie. Zeker namens Anne!
Team Jolange

Onduidelijk hoe je je moest voorbereiden. Daardoor moesten een aantal cursisten nog (modellen/readers/producte ) regelen, ten kostte van de tijd van de rest. Readers niet heel educatief en bevatte... Onduidelijk hoe je je moest voorbereiden. Daardoor moesten een aantal cursisten nog (modellen/readers/producte ) regelen, ten kostte van de tijd van de rest. Readers niet heel educatief en bevatte spel- en schrijffouten. Starterspakket bevatte meer producten dan gebruikt/nodig. Locatie was klein maar prima, wel in een aggenebbis buurtje. Lerares was aardig, een echte Rotterdamse. De kwaliteit is naar de prijs

Beste Marieke,
Beste Marieke,
We zijn blij dat de opleiding naar wens is geweest. Alles staat op de website aangegeven. Tevens heb jij toegang gekregen tot je cursistenportaal, waarin alles duidelijk staat aangegeven ter voorbereiding van je les, jammer dat je dit niet goed hebt doorgenomen. Helaas staat onze school niet in het Gooi, maar wel in een nieuwbouwwijk, dus we kunnen niet herleiden waar jouw reactie vandaan komt.

Rodeska

Allround nagelstyliste

Ik heb een hele fijne ervaring gehad, vooral met de docent.

Allround nagelstyliste

Ik heb een hele fijne ervaring gehad, vooral met de docent.

Zij was heel geduldig en legde alles uit. Als je meer uitleg nodig had, nam ze de tijd om je uit te leggen en je te begeleiden.

Beste Rodeska,
Fijn om te horen dat de opleiding naar wens is geweest. Bedankt voor deze positieve recensie.

F.soiedi

Elektrische ontharen

Beste F.

Arguia

Ik heb hier de All around Nagelstyliste opleiding gevolgd en ik moet zeggen dat ik de beste docent gehad.... Ze is een dame met veel geduld en is bereid te helpen met goede tips om je opleiding te... Ik heb hier de All around Nagelstyliste opleiding gevolgd en ik moet zeggen dat ik de beste docent gehad.... Ze is een dame met veel geduld en is bereid te helpen met goede tips om je opleiding te laten behalen en om je salon te beginnen.

Beste Arguia,
Bedankt voor deze positieve recensie!

Mariann

Ik heb hier de allround nagelstylist opleiding afgerond. Dit was onder begeleiding van Nora, ze had goede uitleg/ adviezen gegeven. Elke les was gezellig en ik vind jammer dat de opleiding zo snel... Ik heb hier de allround nagelstylist opleiding afgerond. Dit was onder begeleiding van Nora, ze had goede uitleg/ adviezen gegeven. Elke les was gezellig en ik vind jammer dat de opleiding zo snel voorbij gegaan.Ik heb veel geleerd, ik voel me nu zelfverzekerd en goed voorbereid om mijn carrière als nagelstylist te starten, dankzij Nora.

Beste Mariann,
Bedankt voor deze positieve recensie. Zeker namens Nora.

M. Ly

Geweldig! Al twee opleidingen achter de rug, op naar de volgende!

Beste M. LY,

Sabrina Mees

Slecht en zal niemand jolange opleidingen aanraden!!

Beste Sabrina,
Wat vervelend om te horen dat je geen goede ervaring hebt gehad.
Daarom willen wij je vragen om een mail te sturen naar: info@jolange-opleidingen.nl
Dan zorgen we voor...
Beste Sabrina,
Wat vervelend om te horen dat je geen goede ervaring hebt gehad.
Dan zorgen we voor een passende oplossing.

Des Warner

Geweldig! Ik heb meerdere cursussen bij Jolange gevolgd omdat ik de lessen duidelijk goed vind. Je vragen worden altijd beantwoord. Snap je iets niet dan nemen ze de tijd om je alsnog uit te leggen.... Geweldig! Ik heb meerdere cursussen bij Jolange gevolgd omdat ik de lessen duidelijk goed vind. Je vragen worden altijd beantwoord. Snap je iets niet dan nemen ze de tijd om je alsnog uit te leggen. Top!

Beste Des,