Peter van Binnendijk

Zeer slecht opleidingsinstituut.Een paar weken voor mijn opleiding had ik mij ingeschreven als model waar ik toen 35 euro voor moest betalen, achteraf bleek er een gratis groep op Facebook te... Zeer slecht opleidingsinstituut.Een paar weken voor mijn opleiding had ik mij ingeschreven als model waar ik toen 35 euro voor moest betalen, achteraf bleek er een gratis groep op Facebook te bestaan dus weggegooid geld. Ik had mij met het stapbudget aangemeld waar dit bedrijf dus 1000 euro voor krijgt maar de 2 daagse PMU cursus kostte 740 euro .Toen ik hierover belde kreeg ik te horen dat de rest werd verrekend met een starterspakket maar of ik ook een aanvullend bedrag van 178 euro wilde betalen . Op de dag van de cursus bleek dat de tas met het beginnerspakket bestond uit wat wegwerpmaterialen welke je voor een paar tientjes ook bij een groothandel kunt kopen maar deze kostte bij hun dus bijna 440 euro !Bij de aanmelding met het Stapbudget ging het al verkeerd omdat ik met een verkeerde opleiding stond aangemeld en toen ik hierover belde werd er gezegd dat ze daar niets aan konden doen en ik het zelf moest oplossen Omdat Jolange ook vergeten was om mij de juiste informatie te sturen had ik tijdens de eerste cursusdag geen model en ook geen apparaat bij mij maar ik kon wel eentje huren voor 168 euro waar ik 2 uurtjes gebruik van kon maken .De cursus bestond uit het oplezen uit een brochure die ik achteraf had moeten krijgen en 2 uurtjes oefenen . De week erop zou ik de tweede cursusdag hebben maar aangezien ik nog een apparaat moest kopen is er door 3 verschillende wernemers gezegd dat ik deze op een andere dag kosteloos kon inhalen. Toen ik daarover belde werd er verteld dat ik daar 75 euro voor moest betalen , na veel aandringen omdat ik het daar niet mee eens was kreeg ik uiteindelijk een zeer arrogante en onpersoonlijke mail van mevr. Jolanda Jagt met haar voorwaarden en eisen waar elke cursist zich aan moest houden, ze was verder niet voor rede vatbaar en sloot hierbij de discussie . Nog mevr. Jagt , nog haar werkenemers nemen enige verantwwordelijkheid voor de fouten die in dit bedrijf gemaakt worden en waar cussisten de dupe van zijn. Ik heb hierover een melding gemaakt bij de nationale ombudsman en het UWV en er bleken meer klachten over dit bedrijf te zijn binnengekomen ook ben ik gebeld door het UWV met de vraag waarom ik gestopt was met de opleiding omdat zij had aangegeven dat ik uit mijzelf was gestopt om zo alsnog het stapbudget uitgekeerd te krijgen. Kortom een schandalig slecht bedrijf waar je niets leert dus ga naar een goed opleidingsinstituut waar je wel wat aan hebt want dit is echt weggegooid geld.

Beste Peter,
Beste Peter,
We betreuren het dat deze recensie EEN JAAR? nadat je de opleiding hebt gevolgd geplaatst wordt. De eerste les was je niet aanwezig, waardoor de docent de 2e les jou alle aandacht moest geven ten kosten van de andere cursisten. Je hebt STAP-budget aangevraagd, je wilde een andere opleiding volgen wat niet mogelijk was na je STAP-aanvraag. We hebben je geholpen door de opleiding voor je te verplaatsen. Hier zijn kosten aan verbonden, omdat we je opnieuw moesten inplannen. Het lespakket.... Jammer. Hier heeft Derma Codes nooit klachten over.
Team Jolange
Je hebt gekozen om een opleiding met STAP budget te volgen. Het klopt dat het na het aanvragen het niet meer mogelijk is om je opleiding te veranderen.

Paula Andrea Luna

Harsen en waxen lichaam compleet

Beste Paula,
Beste Paula,
Uit jouw recensie kunnen we helaas niet opmaken waarover je niet tevreden bent, Wij stellen het op prijs als je ons een mail stuurt en inhoudelijk reactie geeft op je recensie. En we hopen dat we jouw negatieve ervaring om kunnen zetten naar een positieve.

Rowan

Ik heb de allround wimper cursus gedaan met Haye als cursus leidsters. Ik vond het een super leerzame cursus, alles wordt goed uitgelegd en je hebt super veel tijd om te oefenen! Haye neemt ook echt... Ik heb de allround wimper cursus gedaan met Haye als cursus leidsters. Ik vond het een super leerzame cursus, alles wordt goed uitgelegd en je hebt super veel tijd om te oefenen! Haye neemt ook echt siuaties uit haar eigen praktijk mee waar je veel van kan leren. Ik durf nu zeker als wimperstylist aan het werk!

Beste Rowan,

carista Schipper /Beauty Boutique PMU Haarlem

Goede uitleg van Natasha en Anika.

Beste Carista,

Christel De bresser

Kan ik nog niet zeggen want ik begin in januari pas met de henna brows.

Beste Christel,
Team jolange

Chantal

Vond de opleiding goed alles is goed duidelijk uitgelegd

Beste Chantal,
Bedankt voor deze positieve recensie!

Nikita de bruin

Zojuist de opleiding allround mesogun & microneedling gevolgd super tevreden en heel veel geleerd ! Bedankt natascha voor alle geduld en alle tips .

Mvg Nikita de bruin

Beste Nikita,
Bedankt voor deze recensie. Zeker namens Natascha.

Laura Morais

Ik ben al vaker geweest als model, en ik vind het oprecht heel fijn. Ik wordt altijd erg goed ontvangen en behandeld. zeer professionele leraren die constant meekijken en helpen. Ik kom zeker terug.... Ik ben al vaker geweest als model, en ik vind het oprecht heel fijn. Ik wordt altijd erg goed ontvangen en behandeld. zeer professionele leraren die constant meekijken en helpen. Ik kom zeker terug. En waarschijnlijk ook als leerling een keer!

Beste Laura,
Bedankt voor jouw positieve recensie. Mocht je ooit een keer een opleiding bij ons willen volgen dan zien we je graag!

Mariska van der Meer / Beauty Skull

Onlangs heb ik de PMU allround opleiding gevolgd bij Samira. Samira is een toppertje en heeft veel geduld. Ze legt alles goed uit en neemt de tijd om dingen voor te doen. Daarnaast is ze gewoon ook... Onlangs heb ik de PMU allround opleiding gevolgd bij Samira. Samira is een toppertje en heeft veel geduld. Ze legt alles goed uit en neemt de tijd om dingen voor te doen. Daarnaast is ze gewoon ook erg gezellig:)
Wel had ik soms wat moeite met de snelheid waarin we moesten werken op de modellen. Er was weinig tijd en er moesten per les twee modellen behandeld worden. Persoonlijk vond ik dit wat stressvol en ik had het fijner gevonden om ipv 2 modellen 1 model per keer te behandelen zodat je hier wat meer de tijd voor kan nemen. Daarvoor heb je dan eventueel meer tijd voor uitleg en nog even oefenen op de oefenhuid. Verder heb ik de lessen als zeer leerzaam ervaren. Het was een leuke groep van cursisten en ik blij dat ik mijn diploma nu op zak heb:D xx

Beste Mariska,
Bedankt voor deze positieve recensie. Zeker namens Samira, We gaan aan de slag met jouw feedback.

Ibolya Molnár

Sugar waxing