Vanni

Leuke en zeer ervaren juf! Wist alle vragen te beantwoorden! Ik ben geslaagd en nu oefenen oefenen en oefenen 😃

Beste Vanni,

Melissa Immers

Ik heb 4 super leerzame en gezellige zondagen gehad, bij de opleiding allround wimperstyling! De lessen waren duidelijk en leerzaam. Door de kleine klassen is er genoeg aandacht voor iedereen, er... Ik heb 4 super leerzame en gezellige zondagen gehad, bij de opleiding allround wimperstyling! De lessen waren duidelijk en leerzaam. Door de kleine klassen is er genoeg aandacht voor iedereen, er wordt echt de tijd voor je genomen om je het goed uit te leggen als het niet lukt. Alles wordt stap voor stap verteld zodat het goed overzichtelijk blijft. Je bent veel met de praktijk bezig en ondertussen wordt de theorie stap voor stap verteld tijdens het oefenen in de praktijk, zo weet je precies wat er wordt bedoeld en onthoud je het goed.

Nogmaals super bedankt voor de fantastische lessen lieve Natascha! Je bent een toppertje!

Beste Melissa,
Bedankt voor deze positieve recensie, zeker namens Natascha.

Richelle Vermeulen

Yess mijn diploma in de pocket!
Wat was het een leerzame opleiding, als je maar wat vroeg wist Sonja er al antwoord op en geen vraag was te gek.
Ik heb enorm genoten van mijn lessen en de...
Yess mijn diploma in de pocket!
Ik heb enorm genoten van mijn lessen en de gezellige sfeer die er was!
Ik heb daarom besloten om in September ook mijn medisch pedicure opleiding bij Jolange opleidingen te doen.
Ik hoop weer bij sonja!

Beste Richelle,
Bedankt voor deze positieve recensie. We zien je graag terug bij de vervolgopleiding.

MC Balster

Ik heb de opleiding verkort pedicure gevolgd met een hele leuke groep.. Een hele goede ervaring bij Jolange, vooral met Sonja als lerares, wat een topper is zij. Geen vraag bleef onbeantwoord voor... Ik heb de opleiding verkort pedicure gevolgd met een hele leuke groep.. Een hele goede ervaring bij Jolange, vooral met Sonja als lerares, wat een topper is zij. Geen vraag bleef onbeantwoord voor ons. In september ga ik dus ook verder met verkort medisch pedicure, hopend dat zij wederom mijn lerares is.

Beste MC,

marie-louise hessing

Bij Jolange de opleiding “pedicure versneld” gevolgd, met Sonja als topper van een docent. Ondanks de afstand zeker de moeite waard om bij Jolange een opleiding te volgen !

Beste Marie-Louise,

Maaike Moen

Nadat mijn avondopleiding vanwege onvoorziene omstandigheden moest stoppen, heeft Jolange er alles aan gedaan het voor ons op te lossen, mijn klasgenootje en ik stroomde in bij de dagopleiding, waar... Nadat mijn avondopleiding vanwege onvoorziene omstandigheden moest stoppen, heeft Jolange er alles aan gedaan het voor ons op te lossen, mijn klasgenootje en ik stroomde in bij de dagopleiding, waar we met open armen ontvangen werden door Sonja en een hechte groep medecursisten, daar een TOP tijd gehad En (nu zelfs nog sneller) geslaagd voor mn Pedicure opleiding!!!

Beste Maaike,

Linda Bruijnzeel

Ontzettend leuke en leerzame tijd gehad.Ik zou iedereen de opleiding 'pedicure versneld' aanraden, zeker als Sonja de docent is!

Beste Linda,

Marjolein van der Wagt- van der Schoor

Onlangs het diploma behaald voor de versnelde pedicure opleiding. Deze was kort maar krachtig, maar dankzij de gezellige en leerzame lessen met succes afgerond, dank je wel Sonja!

Beste Marjolein,

Ada Koppejan

Hele leuke en leerzame tijd gehad tijdens opleiding Pedicure. De start was erg rommelig, wat onduidelijk, maar docent Sonja maakte dat allemaal meer dan goed!! Zo ontzettend veel geleerd van haar.... Hele leuke en leerzame tijd gehad tijdens opleiding Pedicure. De start was erg rommelig, wat onduidelijk, maar docent Sonja maakte dat allemaal meer dan goed!! Zo ontzettend veel geleerd van haar. Er was geen vraag waar ze het antwoord niet op wist 😊.

Als ik nog voor verdere modules ga of medisch pedicure wil ik alleen bij Sonja!

Beste Ada,
Bedankt voor deze positieve recensie. Hier zal Sonja erg blij mee zijn! We zien je graag nog een keer terug bij Jolange Opleidingen.

Wojciech Szerszen

Veel nieuwe informatie over tatoeëren, fijne en rustige sfeer, het hoofd is meer open en uitgebreid met kennis

Beste Wojciech,