Saskia

Leuke praktische opleiding. Mogelijkheid tot vragen stellen en rust voor uitleg.

Beste Saskia,
Bedankt voor deze positieve recensie.

Daniella

Zeer positief!

Beste Daniella,

feifeiwang

Leuk les ik kom zeker terug ANICA bedankt

Beste Feifei,
Bedankt voor deze positieve recensie. Zeker namens Anica!

Ik ga binnenkort beginnen

Pmu
Blij dat ik bij jullie ben terecht gekomen. Duidelijke lessen ervaren docent (Natasja ietswat streng, had ik ook wel nodig hahaha)
Mijn volgende opleiding zal ik zeker bij jullie...
Pmu
Mijn volgende opleiding zal ik zeker bij jullie volgen. Ik vond t vooral een voordeel dat er n graathandel aanwezig is.

Beste,

Karen

Heb onlangs de opleiding pedicure versneld gedaan, zeer vakkundig door docente sonja gegeven ,zou zeker weer een opleiding beginnen bij haar ,leuke fijne lessen ,echt om op terug te kjjken met... Heb onlangs de opleiding pedicure versneld gedaan, zeer vakkundig door docente sonja gegeven ,zou zeker weer een opleiding beginnen bij haar ,leuke fijne lessen ,echt om op terug te kjjken met plezier , dank je wel sonja en instituut jolange

Beste Karen,

Sophie

Mega leuke avondopleiding gehad van Hannah. Super veel geleerd, de begeleiding is top! Kleine groepjes en je kunt alles vragen. Zeker voor herhaling vatbaar. De eerst volgende cursus staat alweer... Mega leuke avondopleiding gehad van Hannah. Super veel geleerd, de begeleiding is top! Kleine groepjes en je kunt alles vragen. Zeker voor herhaling vatbaar. De eerst volgende cursus staat alweer gepland.

Beste Sophie,
Bedankt voor deze positieve recensie! We zien je graag nog een keer terug.

Joline

Ik heb hier de versnelde pedicure opleiding gevolgd en ben erg te spreken over Jolange en met name onze docent Sonja! Het is een intensieve opleiding, maar de lessen waren door haar erg leuk en... Ik heb hier de versnelde pedicure opleiding gevolgd en ben erg te spreken over Jolange en met name onze docent Sonja! Het is een intensieve opleiding, maar de lessen waren door haar erg leuk en gezellig!

Beste Joline,

Michelle Kriek

Ik heb hier mijn versnelde pedicure opleiding gevolgd. Wat een ontzettend leuke vrouw is Sonja, heel veel geleerd van haar. Ik vond het echt super!

Beste Michelle,

Quincy Holman

Erg goed les gekregen door Sonja, bij de pedicure opleiding

Beste Quincy,

Faat