Lynn van Kuik

Ik heb een cursus gevolg bij Jolange Rotterdam voor tattooeren voor beginners. Het cursuscentrum heeft prima voorziening en ik werd altijd netjes opgevangen aan de balie, tijdens deze covid tijd... Ik heb een cursus gevolg bij Jolange Rotterdam voor tattooeren voor beginners. Het cursuscentrum heeft prima voorziening en ik werd altijd netjes opgevangen aan de balie, tijdens deze covid tijd zijn de richtlijnen hier ook prima gehandhaafd. Mijn cursusleidster was Debby, echt een fantastische leermeester, die iedereen respecteert en de ruimte geeft zijn eigen weg in het leertraject te volgen. Hele goede cursus met de juiste inhoud gegeven door iemand met echt vakkennis. Ik zou de cursus en daarbij Jolange als leerschool zeker aanbevelen!

Beste Lynn,
Bedankt voor deze zeer positieve recensie! Ook zeker namens onze docent Debby!

Jolange allround kapper

All round kapper gedaan, super leuke ervaring, kijk elke week weer uit naar de lesdag waar we veel en snel leren knippen. Docent Kim is ook een toppertje! En daarbij hele leuke medecursisten, kort... All round kapper gedaan, super leuke ervaring, kijk elke week weer uit naar de lesdag waar we veel en snel leren knippen. Docent Kim is ook een toppertje! En daarbij hele leuke medecursisten, kort om 5 sterren.

Beste,
Bedankt voor je positieve recensie!

Jolange oplading

Ik heb goede evrvaring bij Jolang ontvangen met goede docent, organisatie en vriendelijk sferen

bente fater

Toppie joppie, Sonja en Rukya zijn super lief en geven je veel vertrouwen. echt een aanrader!!!!!!!

wel mogen de bijkomende kosten die erbij komen iets duidelijker vermeld worden.

Beste Bente,
Bedankt voor deze positieve recensie! We gaan aan de slag met jouw feedback.

Michelle

Allround wimperstyling,
Aan te raden als opleiding, fijne uitleg en feedback.
Top docent (Hannah), en een leuke groep!

Beste Michelle,

jazlyn

Beste opleiding die ik ooit heb gevolgd, gezellige medeleerlingen, docenten en heb heel veel geleerd. Ik ga binnekort sowieso hier weer een opleidig starten! zeker een aanrader !

Beste Jazlyn,

Finy

Pittige opleiding de praktijk lessen heb ik als heel fijn ervaren Sonja en Rykaya bedankt voor de fijne lessen. Wil toch ook een aandacht puntje voor de site geven, meer transparantie, ivm branche... Pittige opleiding de praktijk lessen heb ik als heel fijn ervaren Sonja en Rykaya bedankt voor de fijne lessen. Wil toch ook een aandacht puntje voor de site geven, meer transparantie, ivm branche diploma en de (als je dat wilt gaan doen) de kosten voor TCI. En misschien de mogelijkheid kunnen creëren dat de TCI examens ook bij jullie gedaan kunnen worden. Verder ben ik gewoon super blij net jullie,

Beste Finy,

Jolange opleidingen

Ik heb de opleiding goed ervaren. de sfeer in de klas was soms minder. Sonja heeft goed lesgegeven, ik ben zeer tevreden.

Beste,
Bedankt voor je positieve recensie!

ramona walraven

Pittige opleiding de praktijk lessen heb ik als heel fijn ervaren sonja bedankt voor de fijne lessen aandacht puntje voor de site is toch de werkelijke prijzen beter aan te geven ditr omdat je dan... Pittige opleiding de praktijk lessen heb ik als heel fijn ervaren sonja bedankt voor de fijne lessen aandacht puntje voor de site is toch de werkelijke prijzen beter aan te geven ditr omdat je dan weet waar je aan toe bent.

Beste Ramona,
Bedankt voor je feedback! Hier gaan we mee aan de slag.

Sylwia

Denk goed! na ( minstens 3x ) want als je van je annulering recht wil gebruik maken zie je je geld niet gauw terug.

Beste Sylwia,
Beste Sylwia,
Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad. Het heeft inderdaad langer geduurd dan de bedoeling was om jouw geld terug te storten. Zodra dit intern geregeld was hebben wij ook dit direct voor je in orde gemaakt.