Manon

Ik heb de opleiding pedicure versneld niveau 3 gedaan en behaald. Vond het erg leuk en alles werd goed en duidelijk uitgelegd. In een woord top! Ga zeker meer opleidingen en cursussen hier volgen.

Beste Manon,
Bedankt voor deze positieve recensie. We zien je graag terug voor een andere opleiding.

Nikki Peeters

Ik heb de cursus one-by-one gedaan. Ik vond het een interessante cursus en heb veel geleerd. Wel zou ik aanraden om sommige dingen eerst uit te leggen (zoals het 'dekken van je werktafel') omdat... Ik heb de cursus one-by-one gedaan. Ik vond het een interessante cursus en heb veel geleerd. Wel zou ik aanraden om sommige dingen eerst uit te leggen (zoals het 'dekken van je werktafel') omdat sommige cursisten dit nog nooit hadden gedaan omdat dit hun eerste beauty cursus was. Verder was het super!

Beste Nikki,

Alondra Winklaar

Beste Alondra,

Lissa Gerrits

Het was een gezellige avond, alleen ik heb niet het gevoel dat ik genoeg geleerd heb in deze korte tijd. Ik snap dat het na het behalen van het certificaat het een kwestie is van veel oefenen, maar... Het was een gezellige avond, alleen ik heb niet het gevoel dat ik genoeg geleerd heb in deze korte tijd. Ik snap dat het na het behalen van het certificaat het een kwestie is van veel oefenen, maar dan nog vond ik dat er meer tijd een aandacht aan de techniek besteed mocht worden. Daarnaast zijn mijn beide modellen met een blauwe plek/bloeduitstorting en enorm brandende oksels naar huis gegaan, waar ik best van geschrokken ben en wat natuurlijk niet fijn is

Beste Lissa,
Beste Lissa,
Vervelend om te horen dat niet alles naar wens is geweest. Graag willen we je adviseren om een mail te sturen naar: info@jolange-opleidingen.nl. Als je hierin kunt aangegeven wat je in de opleiding hebt gemist dan kunnen we daar een passende oplossing voor zoeken. We horen het graag.

Jamie

Leuke leerzame les, we waren met een klein groepje van 3 cursisten. Jammer dat niet alles aan bod is gekomen wat beschreven stond. Wel andere dingen weer extra wat er niet in stond. Maar toch mis... Leuke leerzame les, we waren met een klein groepje van 3 cursisten. Jammer dat niet alles aan bod is gekomen wat beschreven stond. Wel andere dingen weer extra wat er niet in stond. Maar toch mis ik nu de 4 en 5 streng vlecht. Half uur voor tijd vroeg ik krijgen we die nog. Kreeg als antwoord nee. Dat er geen tijd was om te oefenen snap ik, jammer dat het ook niet even voorgedaan is. Maar al met al leuke lerares. Extra dingen geleerd en veel persoonlijke aandacht! Kom zeker terug

Beste Jamie,

Lucinda

Helaas voor een opleiding ingeschreven maar kon uiteindelijk niet deelnemen aan de opleiding waarvoor ik zelf had ingeschreven Meso gun masterclass blijkbaar moest je hiervoor nog een volg opleiding... Helaas voor een opleiding ingeschreven maar kon uiteindelijk niet deelnemen aan de opleiding waarvoor ik zelf had ingeschreven Meso gun masterclass blijkbaar moest je hiervoor nog een volg opleiding hebben van Meso gun therapie . Dat was de eerste teleurstelling toen ik binnen kwam vervolgens moest ik nog een meso gun Twv 120 euro betalen waar ik niet op gerekend had en nergens kon ik die prijzen terug vinden (huur van de mesogun) wat ik eigenlijk geen normale prijs vind voor paar uurtjes om een apparaat te huren. Ik vond dat ik niet netjes door personeel van Jolange ben ontvangen met uitzondering van Robin die heeft alsnog een goede duidelijke uitleg voor cursus en al mijn vragen netjes beantwoord. Ik heb meerdere opleidingen hier gevolgd maar dit nog niet meegemaakt. Erg teleurstellende dag meegemaakt en vooral het personeel van de winkel die mij erg boos heeft gemaakt!

Beste Lucci,
Wat jammer dat je onze website (waar alles staat beschreven) niet leest.
Beste Lucci,
Wat jammer dat je onze website (waar alles staat beschreven) niet leest.
Aangezien je bij je inschrijving ook nog eens alle documenten ontvangt, waarin alles nogmaals duidelijk staat aangegeven! Begrijpen wij niet wat we nog meer moeten doen om het jou nog duidelijker te maken hoe onze school werkt. Jammer dat je geen contact met ons hebt opgenomen waarbij we konden kijken wat we voor jou hadden kunnen doen. Hieronder nogmaals de tekst van de website:
Vooropleiding
Meso Gun Therapie
Opleiding te volgen vanaf 16 jaar en ouder --> Dit staat duidelijk aangegeven op de pagina bij informatie
Let op: heb je gekozen om een apparaat te huren? Het apparaat is te huur bij www.dermacodes.nl --> Dit staat duidelijk aangegeven bij je inschrijving
Hopelijk lees je volgende keer de website beter om teleurstellingen te voorkomen.

kiara verbeek

Lash volume lift

Beste Kiara,

Tiziana Leon

Had hele hoge verwachtingen, maar helaas zwaar teleurgesteld!!

Beste Tiziana,
Beste Tiziana,
Uit jouw recensie kunnen we helaas niet opmaken waar je over teleurgesteld bent. Wanneer je het contactformulier invult op onze website met jouw klacht, kunnen we deze in behandeling nemen en een passende oplossing zoeken. Alvast bedankt!

Maria del Carmen Fernandez Martin

Well, it wasn't a training. I participated as a model for a course.

Peyman Shahsavari

UITSTEKEND