Jade den Adel

Vakkundig, geduldig, strikt op hygiëne. Erg fijne leerervaring! Ik deed de privé opleiding en dat was voor mij ideaal. Ik heb nogal moeite concentreren in een lokaal vol leerlingen. Dankzij de privé... Vakkundig, geduldig, strikt op hygiëne. Erg fijne leerervaring! Ik deed de privé opleiding en dat was voor mij ideaal. Ik heb nogal moeite concentreren in een lokaal vol leerlingen. Dankzij de privé opleiding kon ik goed opletten en focussen. Met als resultaat, mijn diploma!

Beste Jada,

Chirr

Een fantastische opleiding Pedicure gevolgd. Ze zijn heel professioneel en vriendelijk! Dank je wel Sonja voor je geduld en uitgebreide uitleg. Super top!

Beste Chirr,

Miranda

In 4 maanden heel veel geleerd voor pedicure. Super docente.

Beste Miranda,

Marleen

Top opleiding!
In korte tijd veel geleerd voor pedicure. Een goede aardige docent met veel humor!

Beste Marleen,

Mila Lost

Hallo lieverds, Mila here!!! Ik heb follow de opleiding Schoonheidspecialiste niveau 3. Echt goede docente en opleiding. Ik nu inschrijven acne en daarna ik doen ontharen. I kom all the way from... Hallo lieverds, Mila here!!! Ik heb follow de opleiding Schoonheidspecialiste niveau 3. Echt goede docente en opleiding. Ik nu inschrijven acne en daarna ik doen ontharen. I kom all the way from Singapore. Echte leuke tijd heb ik gehad en kom volgend jaar terug speciaal bij jolange!

Beste Mila,
Bedankt voor deze positieve recensie! En we zien je graag binnenkort bij een andere opleiding.

Sergei Lombardije

My name Sergei and I followed the course Tattoo @Jolange-opleidingen! I learned alot and got all the tools and skills learned to start my own tattooshop. im so hyped now!!!! I'll be comming back... My name Sergei and I followed the course Tattoo @Jolange-opleidingen! I learned alot and got all the tools and skills learned to start my own tattooshop. im so hyped now!!!! I'll be comming back soon to follow the Masterclass Tattoo. Nice teachers and lovely people at jolange opleidingen. very polite and helpfull. I would recommend everyone to follow a course here. If you are looking for a proffesional course,please don't hesitate no longer and join Jolange Opleidingen

Hello Sergei,
Thank you for this positive review. We look forward to seeing you again at the next training.
Team Jolange

Hele slechte ervaring gehad met pmu powderbrows opleiding. Er werd veel informatie gegeven maar tijdens praktijk krijg je te weinig aandacht. Waardoor je niet goed leert. Tijdens de cursus een heel... Hele slechte ervaring gehad met pmu powderbrows opleiding. Er werd veel informatie gegeven maar tijdens praktijk krijg je te weinig aandacht. Waardoor je niet goed leert. Tijdens de cursus een heel onvriendelijke vrouw die alleen maar negatief was naar iedereen toe plaatsvan behulpzaam. Veel modellen waren met lelijke wenkbrauwen naar huis gegaan. Op youtube leer je veel meer !! Pure geld verspilling

Beste,
Beste,
Jammer dat er na meer dan een maand een negatieve recensie online wordt gezet. Why? We hadden je gelijk kunnen helpen als niet tevreden was. We hadden actie kunnen ondernemen en jou gelijk kunnen helpen of kunnen inspringen. Nu kunnen wij niet achterhalen waar jij tegenaan liep of wat er aan de hand was. We hebben geprobeerd om met jou contact op te nemen, maar dit is helaas niet gelukt.

Jolange Opleidingen

Donkere kringen camouflage

Regilio

Ik ben onlangs gestart met de opleiding: PMU Artist Allround. Voor mij een nieuwe wereld maar door de fijne en daadkrachtige begeleiding van de docente (Natascha) heb ik in een korte tijd flinke... Ik ben onlangs gestart met de opleiding: PMU Artist Allround. Voor mij een nieuwe wereld maar door de fijne en daadkrachtige begeleiding van de docente (Natascha) heb ik in een korte tijd flinke stappen gemaakt. Ik heb me nog geen één keer reddeloos gevoeld daar ik altijd kan vertrouwen op kundig advies. Ik ben ervan overtuigd na de opleiding een hele goede basis te hebben als PMU Artist! Aanrader!

Beste Regilio,

ge

SLECHTE SERVICE JE LEERT HELEMAAL NIKS HIER
ZE DOEN MAAR WAT EN INNEN GELD!
ONVRIENDELIJK AANSPREEKPUNT
NOOIT TE BEREIKEN OOK
NEE SORRY AFSCHUWELIJK
NOGSTEEDS BEN IK NIET...
SLECHTE SERVICE JE LEERT HELEMAAL NIKS HIER
ZE DOEN MAAR WAT EN INNEN GELD!
ONVRIENDELIJK AANSPREEKPUNT
NOOIT TE BEREIKEN OOK
NEE SORRY AFSCHUWELIJK
NOGSTEEDS BEN IK NIET KLAAR EN MOET IK AFMAKEN KRIJG IK GEEN REACTIE NERGENS!
DIE AAN DE TELEFOON ZITTEN ZITTER ER OOK VOOR SAUS WANT ZE BEWEREN DAT ZE NIKS WETEN EN OF KUNNEN DOEN DAT HET ALLEEN AFWACHTEN IS?! HEEL APART GANG VN ZAKEN ZO

Beste GE,
Beste GE,
Jouw situatie is bij ons bekend. Je bent zelf meerdere lessen niet aanwezig geweest. De laatste les kwam je wel en je had daarin verwacht dat de docent jou alles nog wel kon uitleggen wat je nog moest inhalen. Dit is onmogelijk, en dat is jou ook uitgelegd. We hebben aangegeven te gaan kijken wat er voor jou mogelijk is, zodat jij lessen kunt inhalen. Dit duurt helaas wat langer dan wenselijk is voor je, dat begrijpen we. Toch is er meerdere keren door onze medewerkers aan de balie en door de telefoon een beroep gedaan op je geduld en heel duidelijk aangegeven dat we ermee bezig zijn maar op dit moment nog geen nieuwe startdata voor jouw inhaallessen kunnen geven en dat we hierop terugkomen. Je geeft aan dit vervelend te vinden, en ook dat snappen we natuurlijk heel goed. Maar dat jij deze ochtend onze collega aan de telefoon uitscheldt in de meest heftige vorm, is iets wat wij op geen enkele manier, gelijk of ongelijk, ongeacht jouw situatie, in geen enkel geval, bij Jolange Opleidingen zullen accepteren.
De Planning is momenteel in beraad of zij, gezien de nare verstandhouding die je nu zelf hebt gecreëerd, je nog een passend voorstel kunnen doen voor het inhalen van de lessen. We streven nog steeds naar een oplossing voor je. Je hoort binnen 14 dagen de uitkomst.