Amal Mell

Lieve lerares, goeie lesstof en veel praktijkuren. Vond t superleuk om de opleiding bij jolange te volgen. Kom zeker nog eens terug voor een cursus

Nicole

Hele vervelende dag , docent had duidelijk haar dag niet en werkelijke alles wat het model wilde mocht niet van haar , de cursist heeft het supergoed gedaan en naar haar geluisterd. Ze was heel... Hele vervelende dag , docent had duidelijk haar dag niet en werkelijke alles wat het model wilde mocht niet van haar , de cursist heeft het supergoed gedaan en naar haar geluisterd. Ze was heel arrogant en autoritair en ik had totaal geen zeggenschap over mijn wenkbrauwen. Heel jammer dit .... cursist was super en ik word gratis nog nabehandeld gelukkig.

Beste Nicole,
Beste Nicole,
Vervelend om te horen dat deze dag als model zijnde niet verliep zoals jij had bedacht. Zeker bij Permanente Make-Up opleidingen zijn de docenten heel strikt als het gaat om de regels en de behandeling. We willen namelijk niet dat de cursist fouten maakt of blijvende schade maakt aan het model. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het model daarnaast zelf bepaald wat er gebeurd in de les. Wij staan staan voor hoge kwaliteit als het gaat om lesgeven en de docent heeft deze kwaliteit ook gewaarborgd.

Moortje moor

Ik heb verschillende opleidingen bij jolange gevolgd, bij natasja maar wat een ontzettend lieve vrouw is het. Ze is duidelijk in hoe ze het hebben wilt, geef goede feedback en uitleg, en mega... Ik heb verschillende opleidingen bij jolange gevolgd, bij natasja maar wat een ontzettend lieve vrouw is het. Ze is duidelijk in hoe ze het hebben wilt, geef goede feedback en uitleg, en mega geduldig. Binnenkort ga ik vol enthousiasme de volgende opleiding bij haar doen. Mocht je nog twijfelen bij deze totaal niet nodig. Ze hebben veel ervaring en kennis en weten zeer zeker waar ze over praten in hun specialisme. Zeker een aanrader.

Beste Moortje,
Bedankt voor deze positieve recensie. Zeker namens Natascha!

Jerremy Marsidi

Erg duidelijk. Fijne docent! En vooral gezellig.

Beste Jerremy,

Ghufran Abdulhussein

Beste Ghunfran,

Rita

Geweldig naar mijn zin gehad tijdens de opleiding bindweefsel en cupping massage. Echt een goede aanvulling op mijn behandelingen in mijn salon. Zeker een aanrader!!

Beste Rita,

Angelique

Super leuk gehad op de opleiding wimperstyling one by one. Heel veel geleerd en nu kan ik van start met mijn eigen wimperstudio!

Beste Angelique,

Melissa

Vandaag geslaagd voor mijn PMU opleiding! Direct ingeschreven voor de Masterclass Lip Blushing.

Beste Melissa,
Bedankt voor je positieve recensie!

Ajla

Ik heb de cursus extantions bij hun gevolgd ik raad het af als je echt profecioneel aan de slag wilt gaan want het was het niet waard. ik ben zelf een kapster en heb meerdere cursussen gedaan maar deze was oprecht echt de slechtste je krijgt een certificaat terwijl je eingelijk bijna tot aan niks weet. Ik heb hun een mail gestuurd om dit aan te geven op een nette manier en tot de dag van vandaag heb ik geen reactie gekregen en telefonisch zijn ze zegmaar elke x gesloten en niet bereikbaar. Spullen zijn zwaar slechte kwaliteit en boekje moet je zelf uitprinten en mee nemen. De docent zelf die leest uit dat boekje voor geen voorbeelden niks hoog kwalitatief niks van deze tijd met een PowerPoint presentatie of voorbeelden, als ze wat liet zien hoe we het moesten in zetten was het op de pop van de cursist en niet haar eigen spullen . … Etc .. ik raad het dus echt oprecht af en ik ga hier werk van maken om mijn geld terug te krijgen.

Beste Ajla,
Beste Ajla,
Vervelend om te horen dat de opleiding niet naar wens was. We hebben je een uitgebreide mail gestuurd met daarin een reactie op jouw aangegeven punten. Hierin hebben wij ook aangegeven dat je de opleiding kosteloos mag overdoen. Hopelijk ga je in op ons aanbod en kunnen we jouw negatieve ervaring omzetten naar een positieve.

Tixa

De cursus one by one eyelash werd gegeven door Natascha. Ze is heel professioneel, geduldig, vriendelijk, eerlijk, en gaat voor kwaliteit. Ze geeft de cursus op hoog niveau. Geeft goede uitleg. Er... De cursus one by one eyelash werd gegeven door Natascha. Ze is heel professioneel, geduldig, vriendelijk, eerlijk, en gaat voor kwaliteit. Ze geeft de cursus op hoog niveau. Geeft goede uitleg. Er is veel ruimte om eigen vragen te stellen, humor, en advies. De producten van Jolange Opleidingen zijn van high quality. Ik ben zeer tevreden. Een top cursus!!

Beste Tixa,
Bedankt voor deze positieve recensie. Zeker namens Natascha!