Kenrick Timmermans

Veel keuzes in opleidingen, mogen meer helpen met modellen zoeken

Beste Kenrick,
Beste Kenrick,
Bedankt voor deze recensie. Wij beschikken over een modellenlijst. Deze kun je na je inschrijving gratis opvragen. Op deze manier kunnen al onze cursisten zelf afspraken maken met modellen.

Karin Deege

Inschrijving verliep redelijk snel. Tegenvallers: receptie is tot 12.30 uur telefonisch bereikbaar. Informatie gaf aan genoeg parkeerplaatsen te hebben bij de school. Maar bij t ophalen van t... Inschrijving verliep redelijk snel. Tegenvallers: receptie is tot 12.30 uur telefonisch bereikbaar. Informatie gaf aan genoeg parkeerplaatsen te hebben bij de school. Maar bij t ophalen van t boekenpakket was er na rondrijden maar 1 plek beschikbaar. Nu nog geen lesdag gehad. Dus ik ben benieuwd of er meer plaats is als alle cursisten en modellen komen.

Beste Karin,
Beste Karin,
Het klopt dat we op dit moment tot 12:30 telefonisch bereikbaar zijn i.v.m. de drukte. We willen iedereen goed kunnen helpen en daarom zijn we iedere werkdag ook per mail bereikbaar. Er zijn genoeg parkeerplekken voor de deur en een straat verder bevinden zich dezelfde hoeveelheid parkeerplekken, maar daar moet je dan 1 min voor lopen. We hopen nog een positieve recensie te ontvangen nadat je les bij ons hebt gehad.

astrid kramp-bakker

Ik heb me aangemeld als model. Door de goede begeleiding van de cursisten door ervaren docenten leidt dit nimmer tot teleurstellingen.

Corrina van Heck

Leuke dame die les gaf. Jammer dat er zoals bij inschrijving wordt gezegd niet voor modellen wordt gezorgd. Had zelf maar 1 model mee waarop de lerares het voor ging doen. Dus uiteindelijk weinig... Leuke dame die les gaf. Jammer dat er zoals bij inschrijving wordt gezegd niet voor modellen wordt gezorgd. Had zelf maar 1 model mee waarop de lerares het voor ging doen. Dus uiteindelijk weinig kunnen doen. Jammer dat je 80% van het start pakket niet nodig hebt.

Beste Corrina,
Beste Corrina,
Bedankt voor jouw feedback. Nadat je je inschrijft bij Jolange Opleidingen kun je gratis gebruik maken van onze modellenlijst. Op deze manier kun je als cursist zijnde zelf contact opnemen met verschillende modellen. Het model zoals aangegeven had nauwelijks haar, waardoor er bepaalde materialen niet gebruikt konden worden. Daarom raden we altijd aan om een geschikt model mee te nemen, zodat je optimaal kunt oefenen en leren.

Linda jans

Super leuk, soms wat hectisch vanwege de examens die achter elkaar volgde maar dat was even door bijten. Voor de rest een geweldige docente Elvira ze heeft ons alle fijne kneepjes van het vak... Super leuk, soms wat hectisch vanwege de examens die achter elkaar volgde maar dat was even door bijten. Voor de rest een geweldige docente Elvira ze heeft ons alle fijne kneepjes van het vak geleerd, had geen betere kunnen wensen, super veel gelachen en wijzer geworden. Mede cursiten ook geweldige vrouwen, het was kort maar krachtig! Leuke tijd gehad!

Beste Linda,

Marina

Super leuke opleiding, onze docente Elvira je bent een toppertje. De versnelde pedicure opleiding is pittig vooral als je lang geen studie hebt hoeven volgen. Maar we hebben echt een hoop geleerd.... Super leuke opleiding, onze docente Elvira je bent een toppertje. De versnelde pedicure opleiding is pittig vooral als je lang geen studie hebt hoeven volgen. Maar we hebben echt een hoop geleerd. En de lessen zijn ook elke week gewoon doorgegaan. Dus dat was top.

Beste Marina,

nejla

Wordt goed begeleidt, fijne opleiding

Beste Nejla,

wendy

Ik ben erg tevreden, goede leerkracht die alles heel goed uitlegde

Beste Wendy,

Farine Paulino

Slecht

Beste Farine,
Beste Farine,
Uit jouw recensie kunnen we helaas niet opmaken waar je over teleurgesteld bent. Wanneer je het contactformulier invult op onze website met jouw klacht, kunnen we deze in behandeling nemen en een passende oplossing zoeken. Alvast bedankt!

Sandra Vervuurt

Super! Aanrader! Eerst was ik model, deze keer een cursist, heel blij met mn behaalde certificaat bij dit opleidingscentrum.

Beste Sandra,