Samantha Rees

Bijna klaar met pedicure versneld Niv3 , een zeer pittige opleiding en soms gedacht ik stop er mee, maar door Sonja en haar enthousiasme toch weer de spirit gevonden om door te gaan! Goeie uitleg en... Bijna klaar met pedicure versneld Niv3 , een zeer pittige opleiding en soms gedacht ik stop er mee, maar door Sonja en haar enthousiasme toch weer de spirit gevonden om door te gaan! Goeie uitleg en veel praktijk.

Beste Samantha,

Heleen Palomo van Es

Onlangs de pedicure opleiding gevolgd. Het was heel leuk. Elvira is een fijne en hulpvaardige docent! En we hadden een hele leuke groep meiden bij elkaar!

Beste Heleen,

patricia nowee

Onlangs opleiding pedicure gevolgd. Kreeg les van Docent Elvira. Hele fijne en hulpvaardige docent. Het was leerzaam. Ze was altijd heel positief en we hadden een hele leuke fijne groep.

Beste Patricia,
Bedankt voor je positieve recensie!

Petra Klaasse

Bijna klaar met de opleiding pedicure! We hadden een heel leuke groep en kregen les van Elvira. Tijdens het examen was ik haar heel dankbaar voor alle goede tips die we tijdens de lessen van haar... Bijna klaar met de opleiding pedicure! We hadden een heel leuke groep en kregen les van Elvira. Tijdens het examen was ik haar heel dankbaar voor alle goede tips die we tijdens de lessen van haar gekregen hebben. Ze was heel geduldig en beantwoordde al onze vragen keer op keer! De opleiding was erg leuk!

Beste Petra,

Tanitsha Emmery

Ik Tanitsha Emmery heb eerdaags de cursus Fibroblasting ooglifting zonder snijden gedaan en afgerond. Annika die de les verzorgt heeft mij hierin goed begeleidt, positief in haar aanwijzingen in... Ik Tanitsha Emmery heb eerdaags de cursus Fibroblasting ooglifting zonder snijden gedaan en afgerond. Annika die de les verzorgt heeft mij hierin goed begeleidt, positief in haar aanwijzingen in rust en gaf me het goed duwtje hierin. Het is niet niks om deze behandeling toe te passen,maar ik heb er met zekerheid in gestaan mede door Annika. Ik ga er dan hierna ook met een zeker gevoel in werken, ik heb mooie complimenten gekregen over mijn ooglid en wallen behandeling van Annika en dat is fijn van iemand met zoveel ervaring hierin. Ook vanuit Jolange opleiding zeer flexibel voor verzetten opleiding ivb eerdere armklachten, zodat ik uiteindelijk zonder stress en pijn erin kon gaan. Nogmaals bedankt!!Tanitsha Emmery

Beste Tanitsha,
Bedankt voor deze positieve recensie! Ook zeker namens onze docent Annika.

Renée

Zojuist een opleiding gevolgd bij Jolange Opleidingen en heb echt een fijne tijd gehad!

Beste Renee,
Bedankt voor je positieve recensie!

Bo

Cursus geboekt omdat Jolange opleidingen aangesloten zou zijn om gebruik te maken van het stap budget. Dit staat vermeld op de website van Jolange. Na inschrijving bleek dat ze nog helemaal niet... Cursus geboekt omdat Jolange opleidingen aangesloten zou zijn om gebruik te maken van het stap budget. Dit staat vermeld op de website van Jolange. Na inschrijving bleek dat ze nog helemaal niet goedgekeurd zijn en dat het dus nog niet mogelijk is. Hierom cursus binnen 24 uur geannuleerd omdat het vertrouwen in Jolange opleidingen weg was. Terugbetaling zou 2 weken duren maar zou vaak sneller zijn volgens Jolange opleidingen. Inmiddels al ruim 2 weken voorbij en krijg nergens meer reactie op.......

Beste Bo,
Beste Bo,
Op 28-02-2022 heb je bij ons de opleiding geannuleerd. Wij hebben de annulering verwerkt op 02-03-2022. Deze dag heb jij een creditnota ontvangen met daarbij de vraag of jij jouw bankgegevens wilt doorgeven. Echter hebben wij tot 14-03-2022 nog geen reactie ontvangen.
Dit betekent dat wij de terugbetaling nog niet konden uitvoeren.
Wij ontvingen deze week van jou een mail dat het bedrag nog niet was teruggestort. Onze administratie heeft de mail van 02-03-2022 nogmaals doorgestuurd.
Je geeft aan deze mail niet te hebben ontvangen, echter is deze naar het door jou opgegeven mailadres verzonden. Hierop ontvingen wij pas op 16 maart jouw reactie met daarin de gevraagde gegevens.

Emmy care

2 cursussen geboekt door heftige gebeurtenissen in korte periode geannuleerd
2 cursussen geboekt door heftige gebeurtenissen in korte periode geannuleerd
Wat denk je? Ik had niet binnen 30 dagen geannuleerd dus moest ik maar verplicht de cursussen op later stadia volgen. Geen terugbetaling van lesgeld
Nou mijn vertrouwen is al gezakt tot nul
Geen geld terug niks.
Beetje vreemde gang van zaken dat je dan gewoon verplicht word om alsnog cursus te doen en ze weigeren om terug te betalen ipv gewoon inschrijfkosten berekend en betaalde lesgeld terug betalen, kosten zijn immers niet gemaakt toch? En dat noemen ze coulantie. Op later tijdstip alsnog volgen!!

Beste Emmy,
Beste Emmy,
Wat jammer om te lezen dat je ons niet coulant genoeg vindt. Onze planner denkt altijd met je mee en heeft je aangeboden om de opleiding kosteloos op een later datum in te plannen.
Hierop heb jij ook akkoord gegeven en heeft onze planner samen met jou gezocht naar een datum waarop het voor beide partijen schikt. Vervolgens wilde je jouw opleiding omboeken naar een andere opleiding waarna je tot slot aangeeft de opleiding toch niet te willen volgen. Een jaar later wil je dus alsnog annuleren. We blijven natuurlijk niet eindeloos aan de gang.
Dit kost ons onnodig veel kosten en tijd!

jeannie

Cursus allround hairextensions gehad van Petra, superleerzaam, dankjewel.

Beste Jeannie,

shar

Voor mijn eerste keer kan ik zeggen dat k heel erg tevreden bent

Beste Shar,