star

Regelmatig als model bij Jolange wat me zeker bevalt. leerlingen zijn erg gemotiveerd en alles word goed uitgelegt aan hun door de docenten. kom hier altijd met plezier. groeten Star

Beste Star,

Albeda

net klaar met de voetreflexmassage. Dit was een super leuke ervaring. Veel geleerd en zeer deskundig geweest. Echt een aanrader!

Beste Albeda,

Albeda Beauty en Fashion college

De opleiding Voetzonereflexmassage gedaan. Hele interessante twee dagen gehad. Wat mij nog nieuwsgieriger heeft gemaakt naar het vak. Hele fijne lessen gehad met veel achtergrondinformatie.

Beste,

Ekatarine

Zeer tevreden! Goed begeleid

Beste Ekatarine,

Noor

Erg tevreden over mijn opleiding Diode Laser. Docenten hebben veel ervaring en vakkennis.

Beste Noor,

Angelique

Super leuke lessen gehad bij de opleiding schoonheidsspecialist niveau 3. Je krijgt goede uitleg en je doet veel in de praktijk waardoor ik direct kon gaan starten met mijn eigen salon. Zeker een... Super leuke lessen gehad bij de opleiding schoonheidsspecialist niveau 3. Je krijgt goede uitleg en je doet veel in de praktijk waardoor ik direct kon gaan starten met mijn eigen salon. Zeker een aanrader!!

Beste Angelique,
Bedankt voor je positieve recensie!

Rianne

Top opleiding! Kim en Rukaiya zijn echt de beste docenten.

Beste Rianne,
Bedankt voor je positieve recensie!

Wilma Hoogendijk

Ga nooit met dit opleidingsinstituut in zee. Mijn dochter had zich opgegeven voor een cursus piercen. Ze kreeg op haar verzoek een lijst met namen van mensen die piercing model zouden zijn. Helaas... Ga nooit met dit opleidingsinstituut in zee. Mijn dochter had zich opgegeven voor een cursus piercen. Ze kreeg op haar verzoek een lijst met namen van mensen die piercing model zouden zijn. Helaas blijkt dat er een aantal mensen op staan die voor een andere opleiding model willen zijn, maar ook piercingmodellen die helemaal geen piercing model willen zijn. Bovendien werd ze door één persoon ernstig bedreigd. Hierdoor raakte ze erg van streek en zag de opleiding totaal niet meer zitten. Overigens heeft ze de naam van die persoon wel doorgegeven. Foutje van het opleidingsinstituut zpu je denken, ze geven immers zeer verkeerde onzorgvuldige informatie door. Er is totaal geen begrip, ja, mijn dochter mag omdat de fout feitelijk bij hun ligt maar ze dat niet in zoveel woorden zeggen alsnog op een ander tijdstip de cursus gaan volgen. Makkelijk zeggen, terwijl mijn dochter logischerwijs totaal geen vertrouwen meer heeft in de opleiding. Door hun toedoen is ze 800 euro kwijt, omdat ze ook nog eens moeilijk gingen doen om een dag te laat afzien van de cursus.

Reactie Jolange Opleidingen:

Wat vervelend wat wij niet gewoon met jouw dochter kunnen communiceren. Voor de modellen zijn wij niet verantwoordelijk. Jolange doet alles voor onze cursisten. Dat wij een modellenlijst hebben, is... Wat vervelend wat wij niet gewoon met jouw dochter kunnen communiceren. Voor de modellen zijn wij niet verantwoordelijk. Jolange doet alles voor onze cursisten. Dat wij een modellenlijst hebben, is een service van ons, naar onze cursisten. Dit zijn wij niet verplicht. Uiteraard staan er mensen op die ook andere behandelingen willen, dus niet alleen piercen. Bedreiging van een model? Wij weten niet wat er gebeurd is wij kunnen niet over oordelen, aangezien we geen verdere informatie hebben gehad van jouw dochter. Op het laatste moment wil Steffie jouw dochter annuleren om dat ze bang is? Dit model is dan ook niet aanwezig op de opleiding. Wij hebben als laatst netjes aangeboden om jouw dochter op een ander moment in te plannen voor de opleiding. Wat voor ons ook veel werk is, omdat onze groepen heel erg klein zijn en waardoor wij ook kosten maken. Vanuit onze kant hebben wij dan ook alles op alles gezet om jouw dochter alsnog met een positief gevoel met de opleiding te laten starten.

Gina

Wat een onwijs leuke aanpak! Ik heb de beginners tattoo opleiding gevolgd bij Jolange (Debby Maas) en ik ben vooruit gevlogen! Goede uren en fijne ondersteuning.

Beste Gina,

Manou

Debby Maas is een BAAS. Met ontiegelijk veel plezier, samen met mijn man, de cursus tattoo basis gevolgd (privé). Je merkt aan alles dat Debby veel ervaring heeft. Daarbij is het ook een mooi mens.... Debby Maas is een BAAS. Met ontiegelijk veel plezier, samen met mijn man, de cursus tattoo basis gevolgd (privé). Je merkt aan alles dat Debby veel ervaring heeft. Daarbij is het ook een mooi mens. Zonder Debby, weet ik niet of het zo’n succes zou zijn. We gaan haar sowieso nooit vergeten.

De e-reader moet écht herzien worden. Grammaticaal veel fouten, maar ook staan er stukken dubbel in.

Communicatie vooraf met het bedrijf was warrig. Start pakket was ons ook niet duidelijk wat het inhield.

Al met al wel een succes met dank aan Debby. Dus zou ik Jolange aanraden? Ja hoor!

5 sterren voor Debby
En een 3.5 voor Jolange Opleidingen zelf (door kwaliteit e-reader en communicatie vooraf).
8,5 samen (4.25 dus gemiddeld).

Ik rond hem dus af naar 4.5

Bedankt!

Beste Manou,
Bedankt voor deze uitgebreide recensie! We gaan zeker aan de slag met deze feedback.