Jeanne

Prima ervaring

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Proefdrukken niet zo duur maken

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor je review, fijn dat je tevreden bent!
Onze proefdrukken zijn €1,00 voor een normale kaart en €2,50 voor een kaart met foliedruk. Niet zo duur toch?

Sabine

Mooie geboortekaartjes. Programma om zelf te ontwerpen werkt goed. Wel komt dit bedrijf erg commercieel over.

Mooie kaartjes en veel keuze om zelf te ontwerpen.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Voor een proefdruk niet hoeven betalen als je de kaartjes uiteindelijk via jullie besteld. En al helemaal niet voor een 2e proefdruk zo'n hoog bedrag! En boven een bepaald bestelbedrag hoeven er... Voor een proefdruk niet hoeven betalen als je de kaartjes uiteindelijk via jullie besteld. En al helemaal niet voor een 2e proefdruk zo'n hoog bedrag! En boven een bepaald bestelbedrag hoeven er naar mijn idee toch echt geen verzendkosten gerekend te worden! Bijvoorbeeld vanaf 50,- euro gratis verzending.

Reactie JilleJille.nl:

Dank je wel voor de review! De verzendkosten zijn inderdaad door Postnl vanaf 1 januari verhoogd, dat berekenen we door aan de klant, net als de meeste kaartenshops overigens. Bij je eerste... Dank je wel voor de review! De verzendkosten zijn inderdaad door Postnl vanaf 1 januari verhoogd, dat berekenen we door aan de klant, net als de meeste kaartenshops overigens. Bij je eerste proefdrukje krijg je alle papierstalen waarop we kunnen drukken en alle kleurstalen van de enveloppen die we kunnen leveren in de hoop dat een 2e proefdrukje niet meer nodig is.
Wil je meerdere proefdrukjes, dan kun je ze dus beter in bestelling plaatsen, dan betaal je maar èèn keer verzenden.
Wij ontwerpen en personaliseren afbeeldingen gratis voor onze klanten, dat is dan toch niet zo commercieel :-)

Thierry

Snelle bezorging en kwaliteit

1euro proefdruk + gratis kleurenpallet

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

prijs wat verlagen om nog meer klanten te lokken?

Reactie JilleJille.nl:

Fijn dat je de tijd genomen hebt ons te beoordelen. Wat betreft de prijs proberen we uiteraard concurrerend te zijn...

Silvy

Wij kozen ervoor een zelf een geboortekaartje te maken, programma hiervoor is makkelijk in gebruik en resultaat erg mooi geworden.

- Mooie prijs van €1 voor proefdruk incl alle kleuren enveloppen en papiersoorten.

- voor 18uur besteld, volgende dag al in huis.

Mieke

Super handige en mooie website om een kaart te ontwerpen.

Mooi vormgegeven kaarten

Nee

Vooren-Morsing S.E.

Mooie kwaliteit

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Ik had proefkaartjes gekocht maar het is dan niet helemaal duidelijk wat wat is. Het zou fijn zijn als dat op t kaartje stond

Lisanne

Snelle service en fijne website. Echt een prachtige geboortekaartje voor onze dochter besteld.

Zie ervaring

Nee, prima service

Susan

Wat je als ouder nooit zou moeten hoeven doen werd voor ons helaas wel keiharde werkelijkheid. We moesten rouwkaarten bestellen voor ons overleden meisje. Ze mocht slechts 17 jaar worden. Wat een... Wat je als ouder nooit zou moeten hoeven doen werd voor ons helaas wel keiharde werkelijkheid. We moesten rouwkaarten bestellen voor ons overleden meisje. Ze mocht slechts 17 jaar worden. Wat een gok om dit online te doen maar zeker geen spijt van. Echt hele goede service, snelle levering en prachtige kaarten.

Snelle service
Kwalitatief zeer goed
Goede prijs- kwaliteit

Zo vreselijk!
Zo vreselijk!
Fijn dat we je hebben kunnen helpen met een passende rouwkaart voor jullie prachtige dochter. Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd en dank je wel voor jullie vertrouwen.

Daisy

Snelle levering en heel fijn hoe veel je zelf kon aanpassen op de kaart, zodat we hem precies zo konden maken als we wilden

Zie boven

Nee

Reactie JilleJille.nl:

:-) Team JilleJille is blij!

Elisabeth

Mooie trouwkaarten en hulpvaardige mensen. Bijpassende menukaarten werden er gratis bij ontworpen.

Mooie ontwerpen en vriendelijk

nee

Reactie JilleJille.nl:

Wij ontwerpen inderdaad gratis bijpassende menukaarten, save-the-date kaarten, sluitzegels etc. voor een complete huisstijl. Super fijn dat jullie het waarderen met 5 volle sterren!