AH

Prettig

Makkelijk en veel aan te passen, leuke ontwerpen ter inspiratie

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

De ‘ aanpas pagina’ bleef vaak hangen/ laadde vaak niet helemaal goed.

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor je beoordeling, wij vinden ook dat we hele leuke ontwerpen hebben :-)
Het laden van de bewerkings pagina's lijkt ons een wifi probleem...

Dahlia

Fijne site, mooie ontwerpen!

Handige ontwerp tool om zelf je kaartje te ontwerpen of aan te passen.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Ga zo door! Misschien nog extra bedankkaarten bij de trouwkaarten

Reactie JilleJille.nl:

Super bedankt voor de review!
De bedank kaarten staan op ons To-do lijstje. Heb je ze al nodig neem dan even contact met ons op dan ontwerpen we ze voor jullie. :-)

Karen

Super klantenservice, ook in het weekend. In ons geval ging het om een rouwkaart van onze zoon en moest er snel gehandeld worden. Ze denken fijn met je mee, top service!

Top klantenservice

Reactie JilleJille.nl:

Wij zijn blij jullie te hebben kunnen helpen met het aanpassen van het rouwkaartje voor jullie zoontje. Dank je voor jullie mooie review!

N

Mooie designs, direct versturen moeizaam

Mooie designs en bestellen gaat goed op mobiel

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Upload van adressen gaat moeizaam en in manuele toevoeging zijn maar beperkt aantal landen beschikbaar.

Bewerken via mobiel gaat moeizaam.

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor je review! We gaan uiteraard nog even extra kijken of we het upload proces van de adressen kunnen verbeteren.

Elske

De ontwerpstudio was een fijne manier van werken met veel opties en keuzemogelijkheden. De bezorging van de proefdruk en de uiteindelijke bestelling was heel snel, de kaarten waren de volgende dag... De ontwerpstudio was een fijne manier van werken met veel opties en keuzemogelijkheden. De bezorging van de proefdruk en de uiteindelijke bestelling was heel snel, de kaarten waren de volgende dag in huis!

Snelle levering, goede kwaliteit van de kaarten

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Wellicht iets duidelijker een prijsindicatie weergeven vooraf of tussendoor, uiteindelijk viel het totaalbedrag namelijk hoger uit dan ik had verwacht.

Reactie JilleJille.nl:

Fijn te lezen dat jullie tevreden zijn over onze site, kwaliteit, keuze mogelijkheden en bezorging.
Als je het bestelproces doorloopt zie je precies wat de uiteindelijke kosten zijn en de verschillen in prijs bij de papierkeuze en het aantal kaarten.

Nienke

Veel keuze

Website blijft soms hangen

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor je review, dat de website soms blijft hangen is ons onbekend, kan het met jullie wifi verbinding te maken hebben misschien?

Jill

Wij zijn hartstikke blij met het persoonlijke geboortekaartje dat wij bij JilleJille.nl hebben besteld. Het is precies geworden zoals we in gedachten hadden dankzij de snelle reacties en het... Wij zijn hartstikke blij met het persoonlijke geboortekaartje dat wij bij JilleJille.nl hebben besteld. Het is precies geworden zoals we in gedachten hadden dankzij de snelle reacties en het aanpassen van het kaartje naar onze wens :)
Daarnaast hebben we nog muurstickers besteld. Ook daarin werd goed meegedacht en hadden we alles supersnel in huis!
We hebben heel veel complimenten gekregen en zijn helemaal happy met ons geboortekaartje!

Snelle reacties
Snelle verzending

Nee :)

Reactie JilleJille.nl:

Heel fijn te lezen, dank je wel voor de mooie beoordeling!

Laura

Goede service snelle levering

Bestelling word van te voren goed bij klant gecontroleerd of het juist gespeld is

Nee

Suzanne

Jillejille is een fijne site en heeft een super goede service

Mooie ontwerpen en drukwerk, Jille heeft gratis aanpassingen in het ontwerp gemaakt voor ons, heel fijn!

Nee hoor

Reactie JilleJille.nl:

Dank je wel voor het delen van je mening, super fijn dat je ervaring met ons goed is bevallen!
Met het schrijven van deze beoordeling heb je een passend schilderijtje gewonnen! We nemen nog even contact met je op om de details met je te bespreken.

Sandrino

Zeer goede ervaring.

Goeie website snelle reactie op e-mail.

Nee

Reactie JilleJille.nl:

:-) Wij zijn ook blij, dank je wel voor de 5 sterren!