Sabine

Mooie geboortekaartjes. Programma om zelf te ontwerpen werkt goed. Wel komt dit bedrijf erg commercieel over.

Mooie kaartjes en veel keuze om zelf te ontwerpen.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Voor een proefdruk niet hoeven betalen als je de kaartjes uiteindelijk via jullie besteld. En al helemaal niet voor een 2e proefdruk zo'n hoog bedrag! En boven een bepaald bestelbedrag hoeven er naar mijn idee toch echt geen verzendkosten gerekend te worden! Bijvoorbeeld vanaf 50,- euro gratis verzending.

Reactie JilleJille.nl:

Dank je wel voor de review! De verzendkosten zijn inderdaad door Postnl vanaf 1 januari verhoogd, dat berekenen we door aan de klant, net als de meeste kaartenshops overigens. Bij je eerste proefdrukje krijg je alle papierstalen waarop we kunnen drukken en alle kleurstalen van de enveloppen die we kunnen leveren in de hoop dat een 2e proefdrukje niet meer nodig is.
Wil je meerdere proefdrukjes, dan kun je ze dus beter in bestelling plaatsen, dan betaal je maar èèn keer verzenden.
Wij ontwerpen en personaliseren afbeeldingen gratis voor onze klanten, dat is dan toch niet zo commercieel :-)

Score voor JilleJille.nl: 4/5
Zou u JilleJille aanbevelen? Ja