Irene

Fijne en overzichtelijke website met veel keuze in trouwkaarten!

Trouwkaart kan je volledig naar je eigen smaak aanpassen qua lettertype, kleuren, toevoeging van tekst en afbeeldingen.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Kosten voor 2e proefdruk en uiteindelijke kaart waren redelijk prijzig. Bij openen en nadien sluiten van de conceptkaart wordt er steeds gevraagd om op te slaan, ook als er niets is aangepast.... Kosten voor 2e proefdruk en uiteindelijke kaart waren redelijk prijzig. Bij openen en nadien sluiten van de conceptkaart wordt er steeds gevraagd om op te slaan, ook als er niets is aangepast. Misschien kan dat gewijzigd worden?

Reactie JilleJille.nl:

We proberen de editor zo gebruiksvriendelijk te maken, fijn dat je je kaarten naar wens hebt kunnen aanpassen!
Bij de tweede proefdruk betaal je de verzendkosten zelf, dat maakt het inderdaad wat duurder.
Dank je voor de feedback wat betreft het opslaan van de conceptkaart, we zullen dit oppakken :-)

Roos

Perfect

Mooie kwaliteit kaarten, goed bereikbaar en meedenkend, snelle levering

Reactie JilleJille.nl:

Wij zijn blij met je review, dank je wel voor de genomen moeite!

Willemijn

Super !

Makkelijke manier om kaartjes te ontwerpen, snelle service.

Nvt

Reactie JilleJille.nl:

Wij zijn helemaal blij met jullie 5 sterren, dank je wel!

Neeltsje

Snelle service en een overzichtelijke en duidelijke website. Het bewerken / aanpassen van het kaartje ging (na wat oefenen) heel gemakkelijk

Veel mogelijkheden qua opmaak / afbeeldingen

Ga zo door! 👌🏻

Reactie JilleJille.nl:

Fijn dat je de moeite hebt genomen over ons een beoordeling te schrijven, dank je wel!

Ilse

Over het geheel genomen prima. Veel mogelijkheden, hele snelle levering.

Hele snelle levering, veel mogelijkheden m.b.t. ontwerp en dat alles voor een leuke prijs.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

De afwerking van de kaartjes was niet 100%. De 'vouwrand' van de kaartjes liet stukjes papier los. Voor dat geld toch jammer.

Reactie JilleJille.nl:

Fijn dat je tevreden bent over onze ontwerpen en prijzen. Wat vervelend te horen dat de vouwrand niet in mooi was. Indien het drukwerk niet helemaal in orde is vinden wij het fijn dat meteen te... Fijn dat je tevreden bent over onze ontwerpen en prijzen. Wat vervelend te horen dat de vouwrand niet in mooi was. Indien het drukwerk niet helemaal in orde is vinden wij het fijn dat meteen te horen zodat we het kunnen oplossen...

Irene

Zeer goed

Snelle service in levering en nodige aanpassingen

Reactie JilleJille.nl:

Vijf sterren, helemaal fijn!

Noortje

Prettig en mooie kaartjes

Behulpzaam en snelle
Reactie

Reactie JilleJille.nl:

Super bedankt voor je beoordeling!

Brian

Supertevreden

Kwaliteit, snelle levering

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Antwoord op mailtjes zou fijn zijn

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor je review, fijn dat we 5 sterren van jullie hebben gekregen hebben. Wat betreft het beantwoorden van mailtjes hebben we de correspondentie even teruggezocht. 16 dec heb je ons gemaild... Dank je voor je review, fijn dat we 5 sterren van jullie hebben gekregen hebben. Wat betreft het beantwoorden van mailtjes hebben we de correspondentie even teruggezocht. 16 dec heb je ons gemaild en 17 december hebben we je een antwoord op je vraag gestuurd. Wellicht is deze in je spambox terecht gekomen?

Janou

Leuke kaartjes, snelle service

Makkelijk om kaartjes aan te passen

Anne

Erg mooie geboortekaartjes ontvangen via JilleJille!

Goed en snelle service