Heel goee

Communicatie

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Het aanpassen van de kaartjes was soms wat omslachtig. De tools waren niet altijd even goed

Reactie JilleJille.nl:

Wat vervelend dat je problemen hebt ondervonden met onze tools. We hebben verder geen klachten gekregen. Indien je problemen ondervind kun je uiteraard altijd even contact met ons opnemen.
Super...
Super bedankt voor je review! Je hebt hiermee een schilderijtje gewonnen, we nemen contact met je op om de details te bespreken!

Rick McD

Trotse ouders die samen hun babykaart konden ontwerpen dankzij Jillejille.nl. Hierdoor ontstond er een compleet uniek kaartje waar vrienden en familie vol lof over spraken.

- De mogelijkheden om je eigen kaartje te kunnen ontwerpen met een ruime keuze aan opties.
- Snelle levering.
- Leuk gepresenteerd/verpakt.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

- De waarachtigheid van de kleuren van de enveloppen in het echt, wijken af van de kleuren die op de site weergegeven worden.

Reactie JilleJille.nl:

Hier worden we blij van, zo fijn te horen! Er heerst momenteel wereldwijd een papier tekort, waardoor het momenteel lastiger is om alle kleuren te leveren. We doen ons best om onze voorraad op pijl... Hier worden we blij van, zo fijn te horen! Er heerst momenteel wereldwijd een papier tekort, waardoor het momenteel lastiger is om alle kleuren te leveren. We doen ons best om onze voorraad op pijl te houden.

Carmen

Snel geregeld en super mooi kaartje!

Goede kwaliteit

Reactie JilleJille.nl:

Weer 5 sterren, dank je wel!

Mariëlle

Snelle levering, mooie kaarten!

Snelle levering en goede kwaliteit.

:-) Fijn te horen!

Janet

Mooie geboorte kaartjes mogen bestelen

Kaartjes zoals beschreven en zo als het voorbeeld. Snel geleverd

Reactie JilleJille.nl:

Dank je wel voor je mooie beoordeling!

Kathleen

Easy to use, nice selection. Good quality birth announcement!

Easy to use, nice selection. Good quality, beautiful design and fast shipping.

Reactie JilleJille.nl:

Thank you very much for your wonderful review!

Ruth

Super leuk geboortekaartje

Reactie JilleJille.nl:

We kunnen jullie alleen maar gelijk geven :-), dank je wel!

Albert

Bij JilleJille.nl beland omdat ik kaarten van 20 x 10 cm met eigen foto wilde laten drukken en dat formaat zit bij vrijwel geen enkele firma in de keuzelijst.

Snelle levering ondanks de feestdagen, mooie kaarten geleverd. Keus uit een groot aantal papiersoorten en oppervlakte afwerking. Klasse! Verfijnde onopvallende vermelding van de firmanaam.

Houden zo.

Reactie JilleJille.nl:

Weer zo'n mooie beoordeling, dank je wel!

Patricia

Voor onze zoon hebben we geboortekaartjes besteld. Eerst de proefdruk en daarna de echte kaartjes.

Bij de proefdruk kreeg je een envelop met alle papiersoorten en dat was er handig. En alles was snel binnen.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Meer ideeen voor mooie versjes in de kaart.

Reactie JilleJille.nl:

Fijn te horen! Inmiddels hebben we de gedichtjes nog aangevuld!

ML

Top! Mooie kaartjes, goede hulp door ontwerpstudio voor paar handmatige aanpassingen die ik zelf niet voor elkaar kreeg.

Mooie kaartjes, aanpassingen makkelijk zelf te doen met heel veel keuze. En dan ook nog ontwerpstudio die meedenkt en aanpast als het zelf even niet lukt!

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Nee, ga zo door! Heel veel complimenten op ons geboortekaartje gehad.

Reactie JilleJille.nl:

Wat fijn! Dank je voor je mooie beoordeling!