V

Snel

Nee

Shanna

Ruime keuze aan geboortekaartjes. Veel mogelijkheden om je kaartje naar eigen wens aan te passen. Handig bewerk-programma. Ook handig dat je bij de proefdruk alle kleurenstaaltjes krijgt zodat je... Ruime keuze aan geboortekaartjes. Veel mogelijkheden om je kaartje naar eigen wens aan te passen. Handig bewerk-programma. Ook handig dat je bij de proefdruk alle kleurenstaaltjes krijgt zodat je thuis op je gemak kan kiezen.

Prachtig eindresultaat! Super geleverd en mooi verzonden. Snelle levering. Veel complimenten gekregen voor ons geboortekaartje.

Ga zo door :)

Meaghan

Website met meeste configuratie mogelijkheden.

Meeste mogelijkheden om kaart naar wens te configureren

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Klantenservice meer ruimte geven om meteen tot een prettige oplossing te komen.

Jantien

Erg goed

Veel mogelijkheden om een eigen kaart te maken en een goede klantenservice

Nyncke Annemiek

Wij hebben een geweldige ervaring met jillejille. Onze kaartjes hadden een foutje die door de medewerker was geconcludeerd. De kaartjes waren al op gestuurd maar toch veranderden jullie de fout... Wij hebben een geweldige ervaring met jillejille. Onze kaartjes hadden een foutje die door de medewerker was geconcludeerd. De kaartjes waren al op gestuurd maar toch veranderden jullie de fout voor ons en hebben jullie het weer opnieuw afgedrukt en opgestuurd. Zonder bijkomende kosten. Wat een service!!

-mooie duidelijke website
- snelle klantenservice
- vriendelijk

Faby

Top service!

Snelheid en design!

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Ivm de enveloppeb: Meer kleuropties zou het fabtastisch zijn!

Reactie JilleJille.nl:

Super fijn dat jullie zo tevreden zijn over onze service! Wat betreft onze enveloppen, we hebben meer dan 40 kleuren enveloppen, dat vinden we al best veel, dus ben erg benieuwd welke kleur je nog... Super fijn dat jullie zo tevreden zijn over onze service! Wat betreft onze enveloppen, we hebben meer dan 40 kleuren enveloppen, dat vinden we al best veel, dus ben erg benieuwd welke kleur je nog mist...

Sandra

Duidelijk en snel

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Aanpassingen zijn op mobiel apparaat niet altijd even gemakkelijk als op een laptop.

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor het delen van je ervaring, heel fijn weer 5 sterren!

Lonneke

Super mooie kaartjes! Snelle service, zeer nette levering.

Super netjes verpakt.

Reactie JilleJille.nl:

Fijn dat je zo tevreden bent over onze kaarten, service en levering en het met ons hebt willen delen!

Ariëlle

Geboortekaartjes gemaakt en besteld. Erg tevreden over hoe makkelijk het was om een kaartje naar je eigen wensen te maken. Het resultaat was ook erg mooi.

Opslaan en bewaren van kaartjes totdat je het daadwerkelijk kunt bestellen. (Geslacht was nog onbekend voor geboorte)
En levertijd was zeer snel.

Nee.

Reactie JilleJille.nl:

Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling te schrijven!
Win - Win - Win
Je hebt hiermee een geboorteschilderijtje gewonnen!
We nemen contact met je op om je...
Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling te schrijven!
Win - Win - Win
Je hebt hiermee een geboorteschilderijtje gewonnen!
We nemen contact met je op om je wensen te bespreken.

Kevin

Unieke kaarten, heb ze elders nog niet kunnen vinden.

Unieke kaarten, goed bewerking optie, vriendelijk contact

Reactie JilleJille.nl:

We weten niet precies wat je bedoeld ;-) maar we zijn super blij met de 5 sterren die je ons hebt toebedeeld!