afke

Heel goed

Snelle levering, mooi proefpakket, stevige kaarten

Nee

Reactie JilleJille.nl:

Super bedankt, superfijn weer 5 sterren te krijgen!

Eric

Zeer bewerkelijke kaartjes en snel geleverd

Reactie JilleJille.nl:

Fijn dat je een momentje de tijd hebt genomen een review te schrijven!

Mette

Mooie site, makkelijk om zelf je kaartje samen te stellen.

Een proefdruk kost weinig en dan krijg je ook nog samples van de verschillende soorten en kleuren papier; top!

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Misschien iets meer lettertypes mogelijk maken?

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor je review! Ik heb de fonts eens even nageteld, we hebben momenteel 123 lettertypes die je kunt gebruiken voor de kaarten :-) Ik ben benieuwd welk lettertype je eventueel nog mist dan... Dank je voor je review! Ik heb de fonts eens even nageteld, we hebben momenteel 123 lettertypes die je kunt gebruiken voor de kaarten :-) Ik ben benieuwd welk lettertype je eventueel nog mist dan kunnen we die wellicht nog toevoegen.

Gabriels

Ik heb zelf het geboortekaartje ontworpen voor mijn dochter via JilleJille. Ik heb veel positieve reacties ontvangen op het kaartje

Ook bij eigen ontwerp relatief veel opties in foliedruk

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

- Ook sommige afbeeldingen kunnen in foliedruk. Hier kwam ik per toeval achter en was voor mij een reden. Misschien hiervan een aparte categorie maken?
- Wanneer je afbeeldingen over elkaar...
- Wanneer je afbeeldingen over elkaar heen zet en je wilt later een aanpassing doen aan de “onderste” afbeelding (bv de kleur) gaat dat niet
- Proefdruk is relatief duur. Misschien hiermee iets doen wanneer uiteindelijk een x-aantal wordt besteld?
- Ik kon het setje met opties dat ik ontving bij de eerste proefdruk niet goed matchen met de daadwerkelijke opties op de site.

Dank je voor je mooie review, wat betreft je suggesties;
Dank je voor je mooie review, wat betreft je suggesties;
-Vrijwel alle 'zwarte' afbeeldingen kunnen worden omgezet naar foliedruk. Een aparte categorie wordt erg groot en onoverzichtelijk als daar alle afbeeldingen in komen te staan.
-De folie afbeeldingen staan altijd over andere afbeeldingen. Door ze even opzij te schuiven kun je de onderliggende illustraties bewerken.
-Een eerste proefdruk is €1,-, met folie €2,50. Hierbij krijg je alle papierstalen en kleurstalen van de enveloppen bijgeleverd.
- Wat betreft de papierstalen gaan we kijken of we daar de tekst/naam van het papier op kunnen drukken, dank je voor je suggesties!

Edith

Zeer goed!

Stipt, correct, alles OK!

Neen

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor het delen van je mening, wij zijn blij!

Merel

Heel mooi geboortekaartje geworden!

Mooie ontwerpen, makkelijk zelf je eigen ontwerp van te maken

Eigenlijk niet

Reactie JilleJille.nl:

Ja wij zijn weer superblij met 10 sterren, dank je wel!

Luiken

Geboortekaartjes van onze beide dochters via JilleJille besteld. Ontzettend blij mee! Ze hebben goed met ons mee gedacht en reageerde snel op mails. Zo wilde we graag een vierkant kaartje en hadden... Geboortekaartjes van onze beide dochters via JilleJille besteld. Ontzettend blij mee! Ze hebben goed met ons mee gedacht en reageerde snel op mails. Zo wilde we graag een vierkant kaartje en hadden een ontwerp gevonden die rechthoekige was. Binnen een dag hadden we het nieuwe ontwerp al binnen. Naast de geboortekaartjes ook een geboortesticker besteld voor op het raam en een dubbel geboortebord. Heel mooi en goed stevig verzonden. Dikke aanrader!

Snel en persoonlijk

Nee, helemaal tevreden

Reactie JilleJille.nl:

Wat een mooie pluim! Zo leuk zo'n mooie review te lezen, dank je wel! Je hebt met het schrijven hiervan een geboorteschilderijtje gewonnen, we nemen nog even contact met je op om de details te... Wat een mooie pluim! Zo leuk zo'n mooie review te lezen, dank je wel! Je hebt met het schrijven hiervan een geboorteschilderijtje gewonnen, we nemen nog even contact met je op om de details te bespreken.

Michelle

Nee

Reactie JilleJille.nl:

10 van 10 sterren, wij worden hier blij van, dank je wel!

Sabrina

Superblij met ons kaartje van JilleJille.

Er wordt met je meegedacht als je ergens tegenaan loopt tijdens het ontwerpen en/of aanpassen van je kaartje. Het proefkaartje was heel snel verstuurd met alle samples voor de enveloppen en ok de... Er wordt met je meegedacht als je ergens tegenaan loopt tijdens het ontwerpen en/of aanpassen van je kaartje. Het proefkaartje was heel snel verstuurd met alle samples voor de enveloppen en ok de uiteindelijke bestelling was snel en supernetjes geleverd. Ik ben echt en tevreden klant en de reacties zijn superpositief.

Nee ga vooral zo door?!

Reactie JilleJille.nl:

Dank je wel voor de mooie review! Je hebt hiermee een passend geboorteschilderijtje gewonnen!
We nemen nog even contact met je op om je wensen door te nemen :-)

Ellen

Positieve ervaring

Uitgebreid assortiment, mogelijkheid tot aanpassen van bestaande kaartjes

Neen

Reactie JilleJille.nl:

Wij zijn helemaal blij met de 5 sterren, dank je wel!