Soetzappig

Super snel en fijne service

Snelheid

Reactie JilleJille.nl:

Heel fijn te horen en dank je voor het delen van je mening!

Alexandru

Great quality and very easy to customize

variety of designs and materials, user experience for website, quality

n/a

Reactie JilleJille.nl:

Thank you for the nice review, it's nice that you are so satisfied with our designs and the quality of the cards!

L

Top

Veel illustraties waar je zelf kaartje mee kan maken. Handige website.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Oudroze enveloppen waren helaas op

Reactie JilleJille.nl:

Top is mooi, dank je wel! Er is momenteel een papiertekort in heel Europa, waardoor het wat lastiger is om onze voorraad enveloppen op peil te houden. Maar de oudroze enveloppen zijn er gewoon weer... Top is mooi, dank je wel! Er is momenteel een papiertekort in heel Europa, waardoor het wat lastiger is om onze voorraad enveloppen op peil te houden. Maar de oudroze enveloppen zijn er gewoon weer hoor, we adviseren je enveloppen tevoren te bestellen zodat je er niet naast grijpt.

Sophie

Heel erg tevreden over de prachtige kaartjes die wij hebben besteld. Ook de levering was heel snel en bij vragen snel antwoord per mail. Een hele goede ervaring!

Kwaliteit

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Jillejelle naan niet op de kaart, bij mij na contact gedaan, maar ik vond dat dit sws niet moet of voor een korting. Daar zijn de kaartjes te mooi en persoonlijk voor.

Reactie JilleJille.nl:

Heel fijn te horen dat jullie zo tevreden zijn! Wij zijn heel trots op onze prachtige kaartjes en zetten dan ook graag ons logo ( heel klein ) op de achterzijde.

Marjolein

Fijne editor, alles werkt intuïtief en je hebt een enorme mate aan ontwerpvrijheid. De uiteindelijke print- en papierkwaliteit zijn ook erg goed.

Editor, ontwerpmogelijkheden, snelle reactie klantenservice, mooie kaartjes

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

In de editor zit een fout in de preview modus, waardoor je bij een liggende dubbele kaart niet de hele binnenkant van het kaartje kan zien. Hier heb ik de klantenservice 5 maanden geleden op... In de editor zit een fout in de preview modus, waardoor je bij een liggende dubbele kaart niet de hele binnenkant van het kaartje kan zien. Hier heb ik de klantenservice 5 maanden geleden op gewezen, maar het euvel zit er nog steeds in.

Reactie JilleJille.nl:

Dank je voor de 5 sterren, heel fijn! De binnenkant van de kaart bestaat uit 2 helften om deze te kunnen bewerken. Als je hiermee klaar bent kun je wel degelijk in de preview zien hoe de beide... Dank je voor de 5 sterren, heel fijn! De binnenkant van de kaart bestaat uit 2 helften om deze te kunnen bewerken. Als je hiermee klaar bent kun je wel degelijk in de preview zien hoe de beide zijden aan de binnenzijden er uit zien naast elkaar

Wina

Supervriendelijk en zeer goede service!

x

x

Reactie JilleJille.nl:

Hier worden we heel blij van! Dank je wel!

Jenske

Mooie kaart en bijproducten. Snel geleverd.

Goede kwaliteit producten. Snelle levering. Snelle reactie klantenservice.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Meer kleuren toevoegen om je kaart mee op te maken.

Reactie JilleJille.nl:

Fijn dat jullie zo tevreden zijn!
Fijn dat jullie zo tevreden zijn!
We hebben een standaard pallet voor de kleuren, maar door op de '+' te drukken kun je zelf eindeloos meer kleuren maken. Neem aub contact met ons op als je iets mist, zodat we jullie hiermee kunnen helpen!

Danielle Goffa

Zeer tevreden

Snelle levering en goede kwaliteit

Iets minder duur

Reactie JilleJille.nl:

Dank je wel voor je reactie. De kosten van papier en verzenden zijn helaas wat hoger geworden wat we deels door moeten berekenen. Uiteraard is de keuze van het formaat, het aantal kaarten, foliedruk... Dank je wel voor je reactie. De kosten van papier en verzenden zijn helaas wat hoger geworden wat we deels door moeten berekenen. Uiteraard is de keuze van het formaat, het aantal kaarten, foliedruk en papierkeuze van invloed op de prijs, dit kun je dus enigszins zelf bepalen.

Audrey

Erg goed, alles klopte, snelle levering

Reactie JilleJille.nl:

Zoals het ook hoort natuurlijk ;-), dank je voor je review!

Jorinda

De service is heel goed bij vragen telefonisch wordt direct geantwoord en geholpen bij ontwerp of bij problemen wordt naar oplossingen gezocht. Zie hieronder

Service. Onze track en trace code gaf aan dat de geboortekaartjes later kwamen. Wat we heel vervelend vonden gebeld naar jille jille . Er werd gelijk voor een oplossing gezorgd. Ze hebben opnieuw... Service. Onze track en trace code gaf aan dat de geboortekaartjes later kwamen. Wat we heel vervelend vonden gebeld naar jille jille . Er werd gelijk voor een oplossing gezorgd. Ze hebben opnieuw kaartjes gedrukt en verstuurd en die kwamen heel snel. Uiteindelijk kwamen de andere kaartjes ook dus hadden we een dubbele hoeveelheid . Top service

Reactie JilleJille.nl:

We proberen altijd een oplossing te vinden indien er iets misloopt. Fijn te horen dat jullie ondanks de vertraging tevreden zijn! De post leveringen hebben we helaas zelf niet in de hand....