Maarten

Super leuke ontwerpen en echt hele goede service! Steeds direct en zeer vriendelijk contact. Echt een verademing! Zo kan het dus ook!

Mooie producten, super communicatie en top levering.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Meer verschillende producten die bedrukt kunnen worden met de eigen ontwerpen ;-)

Reactie JilleJille.nl:

Super, dank je wel voor je review! Jullie blij en wij blij! :-)
Super, dank je wel voor je review! Jullie blij en wij blij! :-)
Er komen regelmatig nieuwe producten bij om zelf te bewerken, sinds kort kun je ook je eigen sluitzegels ontwerpen... Heb je suggesties, wij horen het graag!

Yurina

Goede website, uitgebreide optie en makkelijk te vinden

Heel veel kaarten opties

Reactie JilleJille.nl:

We zijn het er helemaal mee eens :-), dank je wel!

Dionysia

Op korte termijn tijdens een treurige situatie werd alles heel snel geregeld

snelheid

Reactie JilleJille.nl:

Fijn dat we jullie hebben kunnen helpen en dank je wel voor je beoordeling!

Jacqueline

We vonden het fijn dat we aan de hand van een voorbeeld zelf ons ontwerp konden maken door een paar aanpassingen te doen. De kaarten werden ook snel geleverd. We zijn erg blij met de... We vonden het fijn dat we aan de hand van een voorbeeld zelf ons ontwerp konden maken door een paar aanpassingen te doen. De kaarten werden ook snel geleverd. We zijn erg blij met de geboortekaartjes voor onze dochter.

Veel mogelijkheden om ontwerp aan te passen naar eigen idee
Fijn dat je papiersoorten bij de proefdruk krijgt

Reactie JilleJille.nl:

Wat fijn weer zo'n mooie beoordeling te ontvangen! :-)
En gefeliciteerd! Want je hebt met het schrijven van deze review een bijpassend geboorteschilderijtje gewonnen!
We nemen uiteraard nog...
Wat fijn weer zo'n mooie beoordeling te ontvangen! :-)
We nemen uiteraard nog even contact op om de details te bespreken!

mark

Super leuke kaarten

Voor ons trouwen kaarten besteld de proefdruk was super, hierdoor toch wat aanpassingen kunnen doen

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

We bestelde houten kaarten. Hier blijken qua gewicht (1gram te zwaar) 2 postzegels op te moeten. Dit had vermeld moeten worden nu krijgt de ontvanger een boete van post nl is niet zo leuk voor de... We bestelde houten kaarten. Hier blijken qua gewicht (1gram te zwaar) 2 postzegels op te moeten. Dit had vermeld moeten worden nu krijgt de ontvanger een boete van post nl is niet zo leuk voor de ontvanger

Reactie JilleJille.nl:

Ah, dat is jammer inderdaad.
Ah, dat is jammer inderdaad.
Deze kaarten zijn ook van echt hout en afhankelijk van het formaat kunnen ze voor èèn postzegel verzonden worden. Soms zijn ze echter net iets te zwaar en hebben ze een tweede postzegel nodig. Het blijft een natuurlijk product en dus kunnen ze soms iets zwaarder uitvallen, dit staat overigens wel op de site vermeld hoor.
Dank je wel voor je beoordeling!

Martine

Super

Communicatie en service

Reactie JilleJille.nl:

Super dat ons werk zo gewaardeerd wordt en je het ons via deze weg laat weten! :-)

Mentink

Snelle services

Reactie JilleJille.nl:

Super fijn weer 5 sterren te mogen ontvangen, dank je wel voor de genomen moeite!

Kelsey

Geweldig!

Ik werd gebeld omdat er een fout op het geboortekaartje stond. Dit hebben ze hersteld voordat het gedrukt werd. Dankejwel!!!

Reactie JilleJille.nl:

Graag gedaan hoor! We kijken alle definitieve bestellingen altijd na voordat ze naar de drukker gaan en proberen zo eventuele fouten er uit te filteren. :-)

Christine

Super mooie geboortekaartjes! Wij hebben heel veel positieve reacties mogen ontvangen.

Mooie kaartjes, goede service en een heel vriendelijk bedrijf

Ga zo door!

Wat fijn om te horen!

Evi

Heel mooi geboortekaartje en geboortebord. Goede kwaliteit en snel geleverd.

Klantenservice en makkelijke website/ontwerpprogramma

Via postnl verzenden iov DHL

Reactie JilleJille.nl:

Dank je wel voor je mooie review en veel geluk met jullie dochtertje!
Verrassing;
Je hebt met deze beoordeling een bijpassend geboorteschilderijtje gewonnen! :-)
We nemen nog even...
Dank je wel voor je mooie review en veel geluk met jullie dochtertje!
Verrassing;
Je hebt met deze beoordeling een bijpassend geboorteschilderijtje gewonnen! :-)
We nemen nog even contact op om je wensen te bespreken.