Henrike

Geboortekaartjes voor onze zoon besteld.

Geboortekaartjes werden snel geleverd, proefdruk duurde langer!
Goede kwaliteit
Mogelijkheid tot verwijderen jillejille
Fijne software

Reactie JilleJille.nl:

Dank je wel voor mooie review, fijn dat jullie tevreden zijn!

Yvonne

Fijne ervaring

Mooie kaart, fijn programma, snel in huis

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Het zou helemaal perfect zijn als de kaarten met folie ook dezelfde dag nog verstuurd kunnen worden, net als de overige kaarten.

Reactie JilleJille.nl:

Blij met een 10 uit 10, dank je wel!
De kaarten met foliedruk hebben 2 drukgangen en de droogtijd is van belang, vandaar dat het een dag langer duurt voordat we ze kunnen versturen.

Rixt

Makkelijk in gebruik, snelle verzending

Makkelijk kaart aan te passen. Snelle verzending

Reactie JilleJille.nl:

Yes! Weer 5 sterren! Wij zijn blij, dank je voor het delen van je ervaring!

Lisanne

Nu voor de tweede keer het geboortekaartje besteld via JilleJille en super tevreden, netjes, goed verzorgd en het was makkelijk om zelf je kaartje aan te passen. Ruim van te voren het ontwerp eigen... Nu voor de tweede keer het geboortekaartje besteld via JilleJille en super tevreden, netjes, goed verzorgd en het was makkelijk om zelf je kaartje aan te passen. Ruim van te voren het ontwerp eigen gemaakt en opgeslagen, hoefde alleen nog de laatste info aan te passen. Ik heb wel gebruik gemaakt van de proefdruk erg fijn omdat je het dan ook even in het echt ziet. Top dat er dan ook de verschillende papier mogelijkheden meegestuurd worden!

Snelle levering, netjes, makkelijk zelf het kaartje naar eigen smaak aan te passen.

Reactie JilleJille.nl:

Zo'n mooie beoordeling, super bedankt!
Onze dag kan niet meer stuk :-)

Rianne

Heel blij met de geboortekaartjes via Jille Jille.

Makkelijk ontwerpprogramma. Supersnelle levering. Goede kwaliteit.

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Hoge verzendkosten laten betalen terwijl je boven de 150 euro afneemt vind ik een groot minpunt. Zou echt boven bijv. 75euro besteding gratis verzending moeten zijn.

Reactie JilleJille.nl:

Dank je wel voor je beoordeling! Wat betreft de verzendkosten, wij betalen momenteel al een deel hiervan om de kosten voor de klant te drukken.
We gaan ons nog eens buigen over je suggestie...

Jody

Zeer tevreden van de klanten service.
Zeer tevreden van de klanten service.
Heel persoonlijke aanpak. Toen ik sluitsickers maakten voor mijn huwelijk van volgend jaar merkte zij op dat ik mijn datum verkeerd had genoteerd dit doordat ik al eerder save the dates had gemaakt.
Ik kreeg een mail waarin de fout stond en bestelling werd on hold gezet, gecorrigeerd en het juiste werd opgestuurd! Waarvoor dank!
Mooie kwaliteit van de materialen. In de toekomst zal dit zeker onze eerste keuze zijn waar we kijken om onze uitnodigen maken.

Mooie kwaliteit
Correcte levering
Goede/ persoonlijke klanten service

Reactie JilleJille.nl:

Zo fijn te horen, dank je wel!

Kim

We hebben geboorte kaartjes besteld bij jillejille.nl. Dit is heel goed en makkelijk gegaan.

Veel designs. Makkelijk om het kaartje te bewerken. Snelle levering.

Reactie JilleJille.nl:

Zo fijn te horen, dank je wel voor de 5 sterren!

Wouter

Zeer goede service, mooie kwaliteit!

Website maakt het uiterst gemakkelijk om een product samen te stellen. Sterk werk.

neen

Reactie JilleJille.nl:

Dank je wel voor deze mooie pluim, vooral dat 'sterk werk'!
Onze dag kan niet meer stuk ;-)
Dank je wel voor deze mooie pluim, vooral dat 'sterk werk'!
Onze dag kan niet meer stuk ;-)
Met deze beoordeling heb je een bijpassend geboorteschilderijtje gewonnen! We nemen even contact op om de details te bespreken

Tamara

Blij met de mooie kwaliteit geboortekaartjes!!

Goede kwaliteit, snelle levering, goed contact/service

Heb je nog verbeterpunten of suggesties voor ons?

Foli afdruk niet bij alle kaarten goed gedrukt, wel snel en goed opgelost na melden!

Reactie JilleJille.nl:

Fijn te horen, dank je wel voor je mooie beoordeling!

Johanneke

Fijn programma en een prachtig resultaat 😍

Kaartje is goed te maken vanaf je telefoon
Veel keuze
Mooi eind resultaat

Reactie JilleJille.nl:

Heel fijn dat je de moeite genomen hebt ons te beoordelen! :-)