Davidse

De meegeleverde poten zijn we passen totaal niet in de voorgeboorde gaten, de bank kraakt bij zitten en opstaan bij de rugleuning op diverse plekken. Kortom niet echt de kwaliteit die je mag... De meegeleverde poten zijn we passen totaal niet in de voorgeboorde gaten, de bank kraakt bij zitten en opstaan bij de rugleuning op diverse plekken. Kortom niet echt de kwaliteit die je mag verwachten…

Reactie JAXXCHOICE:

Goedemiddag, wat vervelend om te horen dat uw nieuwe bank niet helemaal naar wens is. Wij hebben uw service melding in goede orde ontvangen en er is inmiddels een afspraak met de monteur gepland om... Goedemiddag, wat vervelend om te horen dat uw nieuwe bank niet helemaal naar wens is. Wij hebben uw service melding in goede orde ontvangen en er is inmiddels een afspraak met de monteur gepland om dit probleem bij u op te lossen.

Manon Nykamp-Peren

Fijn geholpen in de showroom in Huissen bij Jansen Totaal Wonen. Wij zijn erg blij met de mooie bank. Helaas mankeert er nog wat aan de bank, maar gaan ervanuit dat alles goed opgelost gaat worden.

Reactie JAXXCHOICE:

Wat fijn om te horen dat jullie blij zijn met de bank. Mocht je nog hulp nodig hebben, weet je ons te vinden!

Evi

Super meedenkend en snel + fijn contact!

Mandy

Super goed geholpen in de showroom van JaxxChoice in Huissen met de keuze van de bank. De medewerkers zijn gespecialiseerd in het advies en helpen je graag met je keuze. Bank geleverd zoals... Super goed geholpen in de showroom van JaxxChoice in Huissen met de keuze van de bank. De medewerkers zijn gespecialiseerd in het advies en helpen je graag met je keuze. Bank geleverd zoals afgesproken en netjes bezorgd. Zelf de poten monteren was geen probleem en gemakkelijk. Nu een echte eye catcher in de woonkamer, zeer tevreden.

Tim Geusens

Prima service

Hannah

De bank werd op tijd geleverd. De poten pasten niet in de voorgeboorde gaten waardoor we deze zelf moesten boren. We zijn zeer slecht te spreken over de kwaliteit van de bank. De stof zit in twee... De bank werd op tijd geleverd. De poten pasten niet in de voorgeboorde gaten waardoor we deze zelf moesten boren. We zijn zeer slecht te spreken over de kwaliteit van de bank. De stof zit in twee verschillende richtingen op de bank en de stof is totaal niet strak gespannen. Na één keer op de bank te hebben gezeten, zaten er al zoveel vouwen in de stof dat onze 17 jaar oude bank er netter en nieuwer uitzag. Wij raden dan ook af een bank bij JaxxChoice te kopen, omdat de kwaliteit gewoon super slecht is!

Reactie JAXXCHOICE:

Goedemiddag, wat vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent met de nieuwe bank. Echter is er op dit moment geen service melding van uw order bij ons bekend. Wij kijken graag met u mee... Goedemiddag, wat vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent met de nieuwe bank. Echter is er op dit moment geen service melding van uw order bij ons bekend. Wij kijken graag met u mee betreft hoe we dit kunnen oplossen. Zou u een mail willen sturen naar service@jaxxchoice.nl? Als u in de mail het ordernummer vermeldt, het probleem nogmaals benoemt en foto's wil bijvoegen, gaan wij op zoek naar een passende oplossing.

Gerlinde

Mooie bank! Kwam veel eerder dan verwacht dus een enorm pluspunt. Poten waren makkelijk te bevestigen.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je leuke review en heel veel zitplezier gewenst!

Anneke Ammerman

Bank binnen voorspelde levertijd geleverd. Mooi precies zo als besteld. Een kleine opmerking. 1 persoon die een bank komt leveren kan niet de bedoeling zijn. De bank is heel zwaar en ik vind dat je... Bank binnen voorspelde levertijd geleverd. Mooi precies zo als besteld. Een kleine opmerking. 1 persoon die een bank komt leveren kan niet de bedoeling zijn. De bank is heel zwaar en ik vind dat je dit niet kan leren tillen door 1 persoon.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor de feedback Anneke!

Iris

Snel duidelijk en klantvriendelijk

Lindy

Top service en heel vriendelijk geholpen. We zijn heel blij met onze bank en fauteuil!

Reactie JAXXCHOICE:

Super, veel zitplezier gewenst!