Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.2/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.2/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.4/10
Nakomen van afspraken
6.4/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

Geachte heer of mevrouw

Alles snel en goed geregeld

Snelle afwikkeling

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Wanneer een afspraak uitloopt even de volgende klant informeren

Geachte heer of mevrouw Hovens

Ik ben niet goed door Isoprofs geinformeerd over de gevolgen van de isolatiemethode (maanden overlast door rondvliegende "parels"; de uitvoering van de werkzaamheden was prut (waterschade.... en... Ik ben niet goed door Isoprofs geinformeerd over de gevolgen van de isolatiemethode (maanden overlast door rondvliegende "parels"; de uitvoering van de werkzaamheden was prut (waterschade.... en veel parels in de tuin) en de afhandeling van de schade kwam zeer traag op gang.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Beter voorlichting en betere klachten/schadeafhandeling

Geachte heer of mevrouw

Veel te lange projecten. Slechte voorbereiding, slechte planning. Slechte communicatie, onbehouwen medewerkers

Niets

Lees de opmerkingen

Geachte heer of mevrouw Frissen

Ik ben er tevreden mee.

snel en goed werk.

geen.

Geachte heer of mevrouw

Ik heb al 2 buren ingelicht, een heeft volgens mij al toezegging verleend.In ieder geval is het door een van de medewerkers doorgegeven.

De werkwijze en snelheid

Doorgaan

Faass

Verstand van zaken

Kennis

Niet

Geachte mevrouw Udo

Zelf vind ik het lastig te beoordelen of de mannen hun werk goed hebben uitgevoerd. Alles is goed uitgelegd.

Betrokkenheid van het personeel

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Vooraf was door de adviseur aan huis niet duidelijk gemaakt dat ik met een derde partij (Isoprofs) te maken kreeg en dat er toch nog veel geboord moest worden. Hierdoor is het aanvragen van de... Vooraf was door de adviseur aan huis niet duidelijk gemaakt dat ik met een derde partij (Isoprofs) te maken kreeg en dat er toch nog veel geboord moest worden. Hierdoor is het aanvragen van de subsidie wel een stuk meer werk voor mijzelf.

Geachte heer of mevrouw

Goed advies bij opname, prettige uitvoering

Wat viel u in positieve zin op?

snelle, nette en vakkundige installatie

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Onze opdracht was enkele maanden blijven liggen. moest er zelf achter aan bellen.

Geaclhte mevrouw van Gurp

Er wordt netjes gewerkt.

Wat viel u in positieve zin op?

Ondanks het slechte weer bleven de monteurs vriendelijk en werkte ze netjes alles schoongemaakt

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Het enigste wat mis is gelopen is de afspraak dat ik als eerste geholpen zou worden en vervolgens om een definitieve tijd krijg om 11.00 uur dus dat was minder.

Geachte heer of mevrouw dave brust

Het gaat vooral om de service buiten het isoleren om! De heren die de isolatie uiteindelijk gedaan hebben waar heel vriendelijk!

Vooraf 3 keer een afspraak ingepland waar ik niet akkoord...

Vooraf 3 keer een afspraak ingepland waar ik niet akkoord mee was gegaan! Qua datum en tijdstip. 2x verzet! 3e hadden ze ook gewoon ingepland maar heb ik telefonisch afgebeld gezien de Corona werd mijn vakantie geld niet gestort en had ik het geannuleerd!

Op de dag vd afspraak stonden ineens 3 heren op de stoep om de boel te isoleren..

Uiteindelijk gebeld met jullie bedrijf! Daarin was het nergens bekend etc... etc.... na lang gepraat te hebben het erover gehad dat ik een betalingsregeling kon treffen en dat we contact zouden hebben hierover! Het dus alsnog laten isoleren..

Nu kreeg ik uiteraard gewoon de volledige factuur toegestuurd om binnen 10 dagen te betalen. 2 weken geleden gebeld en ze zouden contact opnemen om het te regelen... nu 3 dagen geleden een mail gehad of ik snel kan betalen anders moet de deurwaarder eraan te pas komen....

Ik had eerder een korting verwacht gezien hoe het gegaan is en zeker geen deurwaarder! Ik zal morgen wederom proberen te bellen.

Groetjes

Dave brust

Wat viel u in positieve zin op?

De mensen die kwamen isoleren waren super vriendelijk en netjes alles opgeruimd!

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Werken aan alles achter de schermen