Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

Goede en snelle montage van isolatie

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs waren vroeger aanwezig dan het smsje dat ik een dag van te voren kreeg. En de montage verliep sneller dan ik had verwacht.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Wanneer ergens een pomp in de kruipruimte staat, deze ook weer terug plaatsen wanneer deze tijdelijke aan de kant gelegd wordt om beter te kunnen werken. Nu ben ik zelf weer de kruipruimte in moeten... Wanneer ergens een pomp in de kruipruimte staat, deze ook weer terug plaatsen wanneer deze tijdelijke aan de kant gelegd wordt om beter te kunnen werken. Nu ben ik zelf weer de kruipruimte in moeten kruipen om deze op de juiste plek neer te zetten.

Lemmens

Goed product afgeleverd

Monteurs waren zeer bedreven

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Communicatie met team verloopt moeizaam door taal

Precies op tijd en netjes gewerkt alles goed opgeruimd

Wat viel u in positieve zin op?

dat alles precies ging zoals was afgesproken

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Werkzaamheden zijn uiteindelijk naar tevredenheid verricht.

Vriendelijkheid.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Gemaakte afspraken wel nakomen.

temmink

We hebben een fijne vertegenwoordiger bij ons thuis gehad. Legde alles duidelijk uit. Achteraf liepen we toch tegen zaken aan die door vertegenwoordiger anders verteld was. Subsidie zou door jullie... We hebben een fijne vertegenwoordiger bij ons thuis gehad. Legde alles duidelijk uit. Achteraf liepen we toch tegen zaken aan die door vertegenwoordiger anders verteld was. Subsidie zou door jullie geregeld worden. Dit was dus niet het geval. Kregen een link toegestuurd waarmee we de subsidie konden aanvragen en daar zette jullie 35 euro voor op de rekening. Dit was ons niet verteld. Vinden we dus ook niet netjes en correct. We vinden de werkzaamheden er ook anders uitzien als ons verteld was. Wat we ook niet prettig vonden was, dat we de mannen die de werkzaamheden kwamen uitvoeren erg moeilijk kon verstaan. Met 1 persoon konden we helemaal niet communiceren en met de andere beperkt. Uitgebreid vragen stellen was dan ook niet mogelijk.

Wat viel u in positieve zin op?

De uitleg van de vertegenwoordiger was uitgebreid en prima. Echter alles wat erna kwam, riep bij ons toch wel vragen op. Bleef niets over van het verhaal van vertegenwoordiger.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

eerlijker verhaal verstrekken of beter afstemmen met de mensen van de uitvoering.

Volgens afspraak keurig werk geleverd

Wat viel u in positieve zin op?

Snel en netjes werk geleverd

Machiels

Snel en gemak

Snelheid en vriendelijk

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

We zijn goed geïnformeerd en snelle service

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer vriendelijk en snelle service

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Snel, duidelijk en goed geregeld.

Zie eerste opmerking.

Geen.

Eshuis

Snel , goed en bereikbaar

Afspraken nakomen en kwaliteit

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Meer uitleg vooraf over subsidieregeling