Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

Omdat ze goed afwerken

Bekwaamheid

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Eventueel regelen van subsidie aanvraag

ten Dam

De medewerkers staan ruzie met elkaar te maken in aanwezigheid van klanten. Eén van de medewerkers heeft contact gehad met Isoprofs dat de lijm niet uit het pistool kwam tijdens het inspuiten van de... De medewerkers staan ruzie met elkaar te maken in aanwezigheid van klanten. Eén van de medewerkers heeft contact gehad met Isoprofs dat de lijm niet uit het pistool kwam tijdens het inspuiten van de korrels. Nu is de grote vraag of er lijm ergens tussen zit?
Daarnaast zijn we blijven zitten met een enorme puinhoop die we mochten schoonmaken. Van de medewerker die contact had met Isoprofs begreep ik uit het gesprek dat er normaal nauwelijks korrels uit de spouw gespoten worden als de lijm goed is ingesteld!

Dit verlaagd ons vertrouwen dat de werkzaamheden goed gedaan zijn door enkele onbekwame medewerkers.

Wat viel u in positieve zin op?

Goede uitleg op de vragen van de adviseur. De werkwijze van de medewerkers is dramatisch

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Interne processen op order zien te krijgen. Medewerkers op het juiste niveau opleiden. Zowel mbt de werkzaamheden als inzicht en onderhoud van de apparatuur!! Dan hadden 2 van de medewerkers direct... Interne processen op order zien te krijgen. Medewerkers op het juiste niveau opleiden. Zowel mbt de werkzaamheden als inzicht en onderhoud van de apparatuur!! Dan hadden 2 van de medewerkers direct gezien dat er geen lijm uit kwam.

Goed advies,en op de dag wordt er snel maar goed gewerkt.

Snelle afhandeling

Geen.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Het is fijn om te horen dat u te spreken bent over onze snelle, maar goede werkwijze!

M.W.J van Baal

Isolatie-partner van mijn energie leverancier.
Snel, vakkundig en duidelijke informatie.

snelheid van werken

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

via mail dag + tijdvak gekregen, dag was goed; tijdvak echter niet

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk dank voor u lovende beoordeling!

Het cijfer geeft antwoord op de vraag

Wat viel u in positieve zin op?

de sterren spreken voor zich

ga zo door

Ria Vromans

Slecht behandeld en slechte service veel fouten gemaakt door iedereen

Niets. Slechte service

Betere afspraken en communicatie

M.D.

Duidelijke communicatie en denken mee over wat het beste is voor het betreffende huis.

Wat viel u in positieve zin op?

De adviseur is ten allen tijde bereikbaar.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Tot nog toe geen. We zijn benieuwd naar de effecten van de aangebrachte isolatie.

fran

Snel en eenvoudig gepalnd

op tijd aanwezig

nee

Goede, duidelijke uitleg. Gied bereikbaar. Iedereen is vriendelijk. Snelle uitvoering.

Wel een aardig rommeltje aan het eind vd isolatie. Maar verder overal tevreden over.

Vriendelijkheid. Snelheid. Duidelijk. Goed bereikbaar. Goede service

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Van te voren vertellen dat er best veel isolatie materiaal "geknoeid" word. Dus je beter alles binnen 2 meter moet weg halen omdat het anders onder zit.

BAJ Verbruggen

Vlotte service en verwerking en klantvriendelijk

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer klantgerichte en vriendelijke bejegening

Ga zo door!

Reactie Isoprofs Isolatie:

Bedankt voor uw positieve beoordeling. We hopen dat u er lekker warm bij zit deze winter!