Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

De afhandeling was slecht. Niemand heeft mij verteld dat ik foto's moet maken. Ik moest zelf uitzoeken hoe ik alles moest downloaden en insturen. Mijn dochter heeft de isolatie bij een andere fa... De afhandeling was slecht. Niemand heeft mij verteld dat ik foto's moet maken. Ik moest zelf uitzoeken hoe ik alles moest downloaden en insturen. Mijn dochter heeft de isolatie bij een andere fa gedaan en zij kreeg een formulier online wat ze maar hoefde te downloaden en invullen. Dus de nazorg is ronduit slecht. Over het werk van de monteurs kan ik niets zeggen; deden hun werk normaal en waren vriendelijk.

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid van de installateurs.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Zorg voor een goede afhandeling en help de klanten daarbij. informeer klanten waar ze aan moeten denken , foto's e.d.

Reactie Isoprofs Isolatie:

We vinden het spijtig om te vernemen dat u moeilijkheden ervaren heeft met de subsidieaanvraag. Als wij dit eerder gehoord hadden dan hadden wij u met alle plezier geholpen bij het indienen van de... We vinden het spijtig om te vernemen dat u moeilijkheden ervaren heeft met de subsidieaanvraag. Als wij dit eerder gehoord hadden dan hadden wij u met alle plezier geholpen bij het indienen van de aanvraag. Goed, dat is achteraf bezien natuurlijk. Uw onvrede begrijpen wij uiteraard.

Ze hebben goed werk geleverd.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Omdat zij doen wat zij beloven, zonder overbodige franje

Wat viel u in positieve zin op?

met ervaring en snelheid de werkzaamheden uitgevoerd

nvt

M Verschuur

Zeer goede vakmannen, komen afspraken na, ruimen alles netjes op. Ook daarna erg goed geholpen met subsidie aanvraag.

Echte vakmannen!
Komen op afgesproken tijd. En leveren alles netjes op.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Geen tips hier. Hier echt een tevreden klant.

Word goed en net werk geleverd

snelle service

Frits Roumen

Perfect en snel geholpen

nakomen van afspraken

ga zo door

Edo

Snel, correct, vriendelijk en voor zover ik kan bepalen de werkzaamheden goed uitgevoerd!

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid van 1 van de installateurs.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

minimale bedrag van 1200euro (1199) iets laten zakken naar 1000 (999).

Willemsen

Goede afspraken

Vriendelijkheid personeel

Niet

Van Engelen

Goede service, veel online te regelen

Vlot geregeld

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Advies bleek niet geheel juist waardoor achteraf (herstel)werkzaamheden plaats moeten vinden.

Wat viel u in positieve zin op?

Producten werden goed opgeleverd.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Advies beter afstemmen met uitvoering, zodat er achteraf geen verassingen zijn.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Ik begrijp inderdaad dat wij nog terug moeten komen voor het plaatsen van speciale ventilatieroosters. Helaas kunnen wij dit niet altijd van te voren volledig juist inschatten. Wij komen in elk... Ik begrijp inderdaad dat wij nog terug moeten komen voor het plaatsen van speciale ventilatieroosters. Helaas kunnen wij dit niet altijd van te voren volledig juist inschatten. Wij komen in elk geval spoedig bij u langs om roosters alsnog te plaatsen.