Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

De voorlichting was super slecht, verkoper deed net of hij al 100 euro korting gaf wat niet was!

Wat viel u in positieve zin op?

De medewerkers waren vriendelijk en erg beleefd en netjtes

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Geef goed voorlichting over de verdubbelaar van Essent, dit was TOTAAL foute voorlichting, klopte helemaal niets van!

Professioneel bedrijf, vakkundige medewerkers, perfecte uitvoering van het werk

Medewerkers

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

1 heel klein dingetje: de aanhef van al jullie mails is Beste ….en dan mijn achternaam. Dat staat raar. Maak er gewoon Beste Peter van, of Beste heer, mevrouw, of Beste heer Jeucken

Reactie Isoprofs Isolatie:

Bedankt voor uw beoordeling. Dat is fijn om te horen!

Omdat dat het goed verloopt

de vriendelijkheid en uitleg

ik zou het niet weten

De adviseur die hier eerst is komen kijken heeft een advies gegeven waar de werklui niets mee konden

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid van de monteurs en het gelijk ondernemen van aktie, toen het advies wat we gekregen hadden niet klopte. De fakguur is gelijk aangepast

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Het zou fijn zijn dat de adviseurs die op gesprek komen op de hoogte zijn van het gereedschap/materiaal van de monteurs. Zodat ze geen dingen beloven die niet uitgevoerd kunnen worden

Reactie Isoprofs Isolatie:

Dat is spijtig om te vernemen. Wij nemen uw feedback serieus en ik zal er voor zorgen dat de betreffende collega's hier van op de hoogte worden gebracht.

J. Kramer

Eerlijke, efficiënte harde werkers

Vriendelijk, beleefd en kundig

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

De verkoper moet testboren met de maat boor die ze gebruiken bij het isoleren, anders ontstaan er onnodig problemen

Reactie Isoprofs Isolatie:

Bedankt, dat horen we graag!

Lemmens

Slecht contact

Wat viel u in positieve zin op?

in het begin ging het duidelijk en snel. De vloerisolatie was binnen een paar weken geregeld.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Echter wachten we al een hele tijd op de spouwmuurisolatie. Krijg totaal geen reactie van ze. Reageer op mails of haal jullie mail adres van de site als jullie er toch niets mee doen.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Wij hebben u inderdaad al een paar keer geprobeerd te bellen om de spouwmuur in te plannen. Ik kom echter tot de conclusie dat wij een verkeerd telefoonnummer van u hebben. Hierdoor lijkt het niet... Wij hebben u inderdaad al een paar keer geprobeerd te bellen om de spouwmuur in te plannen. Ik kom echter tot de conclusie dat wij een verkeerd telefoonnummer van u hebben. Hierdoor lijkt het niet helemaal goed te gaan met het inplannen. Ik heb nu het juiste nummer gevonden en u hoort snel van ons!

Karin meuwissen

Correct bedrijf die hun afspraken keurig nakomt

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk personeel bij ons thuis maar ook aan de telefoon

Reactie Isoprofs Isolatie:

Bedankt voor uw beoordeling. Dat is leuk om te horen!

Pim Franssen

Snel en goede service

Snelle montage.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Laat de monteurs iets meer met de klanten communiceren over wat er gedaan gaat worden. Er werd in eens heel hard geboord en daar schrokken wij van. Dit was ons niet van te voren verteld.

Prettige vakmensen die dienstverlenend zijn

werken netjes

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

afspraak was verzet maar bij de 2e keer was niet aangekondigd welk dagdeel ze kwamen, moest er zelf achteraan

Reactie Isoprofs Isolatie:

Bedankt voor uw evenwichtige beoordeling!

Chrysa

Vriendelijke mensen, en er wordt degelijk en netjes werk afgeleverd.

vakbekwaam bedrijf

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk dank voor uw beoordeling.