Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

Leon Lemmens

Goed advies, de werkzaamheden worden op korte termijn verricht, werklui werken snel en netjes, enigste minpuntje is dat er voor de subsidie aanvraag een foto moet gemaakt worden als men de spouwmuurisolatie aan het isoleren is. Ik was het vergeten rn je wordt er niet aan herinnert.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van Isoprofs? Kies max 3 antwoorden

Aanbod, Kennis en vakmanschap, Prijs/kwaliteit verhouding, Snelheid en levering, Betrouwbaarheid van de leverancier, Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Verwachte opbrengst/rendement, Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid en kennis en kunde werklui

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Geef naar klanten aan om foto te maken als men bezig is met installeren van vloer en spouwmuurisolatie vooral deze laatste. Daarbij vraag ik mij of of je überhaupt zomaar foto's mag maken van de werknemers gezien vanuit de AVG

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk dank voor uw feedback. Gelukkig kan ik u melden dat wij wel foto's gemaakt hebben! Als u ons een mailtje stuurt dan zorg ik er voor dat ze uw kant op komen!

Score voor Isoprofs Isolatie: 4/5