Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

Isolatie goed gegaan, maar afspraken (welke in eerste instantie op 1 dag stonden gepland) uiteindelijk op 3 verschillende dagen uitgevoerd en aantal keer verplaatst.

Wat viel u in positieve zin op?

Naar omstandigheden netjes alles opgeruimd

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Afspraken diverse keren verzet, aanvraag subsidie anders voorgesteld dan werkelijkheid

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk dank voor uw review. Het is spijtig om te vernemen dat niet alles in 1 keer gelukt is. Helaas blijkt het soms dat de uitvoering toch ingewikkelder uitpakt dan verwacht en wij genoodzaakt... Hartelijk dank voor uw review. Het is spijtig om te vernemen dat niet alles in 1 keer gelukt is. Helaas blijkt het soms dat de uitvoering toch ingewikkelder uitpakt dan verwacht en wij genoodzaakt zijn om nog een keer extra terug te komen. We hopen dat desondanks dit alles u er toch lekker warm bij zit deze feestdagen🎅.

Het hele proces van begin tot het einden liep soepel .ik heb een klein minpuntje waar jullie waarschijnlijk ook niet alles aan kunnen doen .dit was dat allebei de werklui niet goed Hollands konden... Het hele proces van begin tot het einden liep soepel .ik heb een klein minpuntje waar jullie waarschijnlijk ook niet alles aan kunnen doen .dit was dat allebei de werklui niet goed Hollands konden waardoor communicatie af en toe wat moeilijk ging .het wil niet zeggen dat ze niet van goede wil waren .

Geen verdere opmerkingen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Zoals hier boven omschreven bij eerste vraag .het hield mij een beetje tegen om vragen te stellen .omdat ik wist dat ze niet zo goed Nederlands konden .

Duidelijke voorlichting, vlotte afhandeling, kundig personeel, goede werksfeer

prettige sfeer

????

Heiligers

Verkoper wekt vertrouwen.

Wat viel u in positieve zin op?

goede informatie en afhandeling.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

afspraken inzake subsidie aanvraag nakomen.

Leon Lemmens

Goed advies, de werkzaamheden worden op korte termijn verricht, werklui werken snel en netjes, enigste minpuntje is dat er voor de subsidie aanvraag een foto moet gemaakt worden als men de... Goed advies, de werkzaamheden worden op korte termijn verricht, werklui werken snel en netjes, enigste minpuntje is dat er voor de subsidie aanvraag een foto moet gemaakt worden als men de spouwmuurisolatie aan het isoleren is. Ik was het vergeten rn je wordt er niet aan herinnert.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid en kennis en kunde werklui

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Geef naar klanten aan om foto te maken als men bezig is met installeren van vloer en spouwmuurisolatie vooral deze laatste. Daarbij vraag ik mij of of je überhaupt zomaar foto's mag maken van de... Geef naar klanten aan om foto te maken als men bezig is met installeren van vloer en spouwmuurisolatie vooral deze laatste. Daarbij vraag ik mij of of je überhaupt zomaar foto's mag maken van de werknemers gezien vanuit de AVG

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk dank voor uw feedback. Gelukkig kan ik u melden dat wij wel foto's gemaakt hebben! Als u ons een mailtje stuurt dan zorg ik er voor dat ze uw kant op komen!

Paul Houben

Wij geven een 7.
Wij geven een 7.
De inspecteur heeft ons goede informatie gegeven. Wij kregen van tevoren een goed plan wanneer men de werkzaamheden kwam uitvoeren. Bij de eerste uitvoering werd verteld,dat met om 7.30uur zou starten. Dus we zijn rond 6uur op gestaan. Beide uitvoerders kwamen om 8.40uur. Ze hebben allebei hard en netjes gewerkt. Men liet mij zien d.m.v. foto's de uitgevoerde werkzaamheden. En we zouden deze later toegestuurd krijgen. Tot nu toe niets ontvangen.
Mijn naam was verkeerd geschreven op de factuur en certificaat. Dit werd dezelfde dag nog aangepast via de klantenservice. Prima dus.

Wat viel u in positieve zin op?

Goede harde werkers, maar ook netjes gewerkt. Lieten mij foto's zien van resultaat werkzaamheden.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

1. Als je een tijd afspraak maakt voor uitvoering. Kom dat dan ook na!! Of bel als het later wordt.
2. Geen foto's ontvangen van werkzaamheden kruipruimte.
3.Er zou een paar dagen voor de...
2. Geen foto's ontvangen van werkzaamheden kruipruimte.
3.Er zou een paar dagen voor de uitvoering iemand komen kijken.De naam van dat bedrijf was bij ons niet bekend. Ik zou dit wel van te voren duidelijk aangeven bij de klant. Tegenwoordig moet je voorzichtig zijn!!

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zullen dit zeker meenemen in onze evaluaties. In elk geval ga ik er voor zorgen dat u de foto`s alsnog ontvangt!

Geen commentaar

Snel gewerkt

Nee

Nee

Afspraken

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Het is belangrijk in deze tijd een bijdrage te leveren aan het klimaatdoel.

Wat viel u in positieve zin op?

Het was een geoliede machine hoe ze samenwerkten, geen tijd voor koffie of thee maar doorgaan.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Laat de monteurs foto’s maken en aan de klant mailen omdat ze die nodig hebben voor de subsidieaanvraag. Ik ben 72 en pas geopereerd en kon moeilijk in de kruipruimte afdalen. Graag ook de... Laat de monteurs foto’s maken en aan de klant mailen omdat ze die nodig hebben voor de subsidieaanvraag. Ik ben 72 en pas geopereerd en kon moeilijk in de kruipruimte afdalen. Graag ook de voorwaarden voor subsidieaanvraag voor het isoleren toesturen.

Duidelijke informatie, correcte en snelle behandeling

Klantgerichtheid

NVT