Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

Heffels

Goede uitleg.

Niets bijzonders.

Geen.

Peter van Kasteren

Ik heb vanaf de installatie(die overigens goed is verlopen) moeten smeken om een factuur en om de correctie op die factuur vanwege minder uit te voeren m2

werkzaakheden naar behoren uitgevoerd

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

het onderling communiceren binnen het bedrijf verbeteren

Reactie Isoprofs Isolatie:

Onze excuses voor het ongemak. Helaas moesten wij inderdaad eerst nog een keertje terug komen om uit te zoeken waar de discrepantie tussen aantal gerekende en uitgevoerde vierkante meters vandaan... Onze excuses voor het ongemak. Helaas moesten wij inderdaad eerst nog een keertje terug komen om uit te zoeken waar de discrepantie tussen aantal gerekende en uitgevoerde vierkante meters vandaan kwam. Als ik het echter goed begrijp zou de verrekening inmiddels naar wens uitgevoerd zijn?

Afspraken worden niet nagekomen. Mooie verhalen, zeer slechte service. Hebben ons diverse malen laten zitten en kwamen niet opdagen, terwijl de spouwmuurisolatie aangebracht zou worden. Grote bende... Afspraken worden niet nagekomen. Mooie verhalen, zeer slechte service. Hebben ons diverse malen laten zitten en kwamen niet opdagen, terwijl de spouwmuurisolatie aangebracht zou worden. Grote bende in en rond het huis tijdens het aanbrengen van de isolatie. Straat en binnen lag vol met korrels, zelfs bij de buren een bende. Voortuin vol cement. Nooit mee in zee gaan!!! Wel goed geholpen door Essent, die ook niet blij was met hoe IsoProfs handelt.

Wat viel u in positieve zin op?

De metselaar communiceerde prettig en leverde goed werk.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Leer je lessen van deze feedback, zodat anderen wellicht wel een positieve ervaring overhouden.

Reactie Isoprofs Isolatie:

We vinden het vervelend om te horen dat u ontevreden bent. Een tijdje terug hebben wij inderdaad contact met u gehad over de gang van zaken. Wij hebben toen met u overeengekomen dat wij u een ruime... We vinden het vervelend om te horen dat u ontevreden bent. Een tijdje terug hebben wij inderdaad contact met u gehad over de gang van zaken. Wij hebben toen met u overeengekomen dat wij u een ruime compensatie zouden aanbieden voor de geleden schade. Mocht er nog iets anders zijn wat wij voor u zouden kunnen betekenen dan horen wij dat graag.
Onze excuses voor het ongemak.

J.J.van de Heuij

Goede voorlichting, goede ,snelle en correcte afwerking.

Meedenken en goede informatie

Reactie Isoprofs Isolatie:

Bedankt voor uw beoordeling!

Dat ze de afspraken niet nakomen. Verkopen doen ze allemaal graag,
Maar de service, ho maar. Je moet zelf overal achteraan.

Wat viel u in positieve zin op?

Had er eerst een goed gevoel over, maar werdlangzaam aan minder.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Werknemers met goede informatie op pad sturen

Reactie Isoprofs Isolatie:

We vinden het vervelend om te horen dat u het isolatieproces als zo moeizaam heeft ervaren. Het is zeker niet de bedoeling dat u er dusdanig dicht op moet zitten om alles in goede banen te leiden.... We vinden het vervelend om te horen dat u het isolatieproces als zo moeizaam heeft ervaren. Het is zeker niet de bedoeling dat u er dusdanig dicht op moet zitten om alles in goede banen te leiden. Ik ga er dan ook zeker voor zorgen dat deze terugkoppeling terecht komt bij de betreffende afdeling. Mijn excuses voor het ongemak!

Ed

Zowel de vloer- als de dakisolatie is snel en goed uitgevoerd

De snelheid

nvt

AJ Mackor

Netjes gewerkt, vriendelijke medewerkers.

vlotte service.

ga zo door!

Reactie Isoprofs Isolatie:

Dat is fijn om te horen. We zullen dit zeker ook terugkoppelen aan de monteurs!

Ging prima

Daadwerkelijke werkzaamheden

Bedankt voor uw review!

Marja de Rooij

Uitvoering van het werk is goed evenals aankondiging planning/ tijd.
Verhaal van de subsidie en de te ondernemennstappen moet duidelijker.

Effectief en zorgvuldig werken

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Verhaal subsidie duidelijk vertellen, wellicht een kort stappenplan, ook al wordt dit geregeld.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Onze excuses. Door een technisch foutje in ons systeem is de email met uitleg over de subsidie inderdaad niet verzonden. Ik ga er voor zorgen dat u deze alsnog ontvangt.

De voorlichting was super slecht, verkoper deed net of hij al 100 euro korting gaf wat niet was!

Wat viel u in positieve zin op?

De medewerkers waren vriendelijk en erg beleefd en netjtes

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Geef goed voorlichting over de verdubbelaar van Essent, dit was TOTAAL foute voorlichting, klopte helemaal niets van!