Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

Jeroen linders

Erg lang traject, waarbij wij totaal voorgelogen waren in eerste instantie.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van Isoprofs? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Prijs/kwaliteit verhouding, Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de monteurs veel meer verstand hebben van de producten dan de vertegewoordigers. Uitzonderingen daar gelaten

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Zorg eens dat de communicatie tussen werkvloer en kantoor beter verloopt. En zorg dat de vertegewoordigers hun producten verkopen naar eerlijkheid. Eerste vertegenwoordiger die geweest is heeft ons opgelicht. En de 2de heeft het uitstekend opgelost.

Reactie Isoprofs Isolatie:

We vinden het erg vervelend om te horen dat u door onze eerste adviseur verkeerd bent voorgelicht. Het is lastig voor ons om nu achteraf een inschatting te doen van hoe dit heeft kunnen gebeuren. Wij kunnen ons echter niet voorstellen dat er sprake zal zijn geweest van een dergelijke kwade wil van de adviseur. Wel wil ik u er van verzekeren dat wij deze situatie zullen aangrijpen als kans om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren.
Wij hopen dat u ondanks alle complicaties er deze winter in elk geval wel warm bij kan zitten!

Score voor Isoprofs Isolatie: 2/5