Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

De offerte liet lang op zich wachten. Afspraak is meerdere keren uitgesteld. Bij de montage is geen enkele afspraak op de geplande dag nagekomen. Het aanbrengen van de folie zijn ze een dag later... De offerte liet lang op zich wachten. Afspraak is meerdere keren uitgesteld. Bij de montage is geen enkele afspraak op de geplande dag nagekomen. Het aanbrengen van de folie zijn ze een dag later komen doen. Het afmaken en maken van ventilatiegaten stond gepland voor 23 januari, maar is niet doorgegaan. Wel heb ik inmiddels de rekening ontvangen en meerdere keren contact gehad met Isoprofs.

Wat viel u in positieve zin op?

De afspraken die het hoofdkantoor maakt zijn snel en duidelijk.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

De geplande afspraken worden door de "onderaannemer" niet nagekomen en/of verplaatst. Vervolgens vindt er geen communicatie hierover plaats met Isoprofs. Bij ons is de montage op dit moment nog niet... De geplande afspraken worden door de "onderaannemer" niet nagekomen en/of verplaatst. Vervolgens vindt er geen communicatie hierover plaats met Isoprofs. Bij ons is de montage op dit moment nog niet afgerond, maar ik heb wel al de rekening ontvangen.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Heel jammer dat u het zo heeft ervaren. We nemen binnen kort contact met u op.

Goede prijs kwaliteit verhouding. En goed advies.

Aardige vakmensen. Net gewerkt

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u het goed heeft ervaren. Bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Len Coenders

Isoprofs zelf, hun monteurs = 9
Het callcenter, en de planning, een grote chaos = 1

Wat viel u in positieve zin op?

Enkel nadat ik zelf naar Isoprofs in Meijel gereden was, met Tim sprak, kwam er schot in.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Zelf planning doen in Meijel. Ga weg van het call center, dat is slecht voor jullie naam en die van Essent.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over Isoprofs en de monteurs. I.v.m. telefoon diensten en de planning doen we ons uiterste best om het te verbeteren.

f. Pluijmaekers

Werken goed door en ruimen goed op

Wat viel u in positieve zin op?

snelheid van werken en goede samenwerking

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

geen tip maar ze hebben door de kabel van de deurbel geboord gevolg geen deurbel

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Bedankt dat u voor Isoprof heeft gekozen.

Ze hebben netjes gewerkt, en de prijs was concurerend t.o.v. andere isolatie bedrijven, omdat er veel cowboys op de markt zijn, heb ik gekozen voor een bedrijf die met een betrouwbare partner samen... Ze hebben netjes gewerkt, en de prijs was concurerend t.o.v. andere isolatie bedrijven, omdat er veel cowboys op de markt zijn, heb ik gekozen voor een bedrijf die met een betrouwbare partner samen werkt, in dit geval Essent, het mooie is dat ik gebruik kan maken van mijn opgebouwde bespaartegoed.

aardige vakmensen

Reactie Isoprofs Isolatie:

Heel fijn om te horen dat u het goed heeft ervaren. Bedankt voor het vertrouwen en dat u voor Isoprof heeft gekozen.

Wel voor het werk wat word geleverd, niet vanwege de planning.

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid van de monteurs.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Zorg dat de plannin op orde is.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert.

Op één of andere manier kwamen de medewerkers niet betrouwbaar over.

Snelheid van werken

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Geef de monteurs en de klant oorbescherming. Dit is verplicht volgens de ARBODIENST!!

Reactie Isoprofs Isolatie:

Jammer dat u het zo ervaren heeft. We nemen contact met u op.

Snel en correct

Snelheid

Bart van de Loo

Prima service en vakkundig

Zie bovenstaande

Gewoon correct gewerkt.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw vertrouwen in Isoprofs.

Leendert van de Kooij

Hebben mij vier maanden aan de lijn gehouden met afspraken om te komen.
Telkens met smoezen niey verschenen.

niets

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Wordt klantvriendelijk en commercieel.