Mascini

Goede en snelle service.

Wilfried Bijl

Uitstekend!

Uw ervaring

Uitstekend geholpen door dit bedrijf

M. Ram

Aanbrengen van anti slip profiel

Uw ervaring

Snelle reactie, echt meedenken in mogelijkheden, goed advies!

Fam. Hamers

Traprenovatie

Uw ervaring

Netjes afgewerkt, vriendelijke monteur en we zijn dik tevreden met het eindresultaat.

Fam. Gerlag

Super mooi resultaat voor een scherpe prijs

Uw ervaring

Fijn contact, nette werkwijze en een prachtig resultaat, wij zijn zeer tevreden met onze 'nieuwe' trappen!

mvr vd berg

Mvr van den berg

fijn bedrijf
luistert goed naar dat wat de klant wil

G de Visser

G de Visser Oss

Uw ervaring

Duidelijke uitleg op site, aanvullende vraag telefonisch goed beantwoord . Op afgesproken dag en tijd werk naar tevredenheid uitgevoerd.

Ilse Cornelissen

Mooie nieuwe trap, maar wel anders als verwacht.

Uw ervaring

Trap is netjes gerenoveerd. De kleurolie die gebruikt wordt kleurt echter op de traptreden heel anders als op de neuslat oftelwel de voorkant van de trede. Dit is blijkbaar niet te voorkomen... Trap is netjes gerenoveerd. De kleurolie die gebruikt wordt kleurt echter op de traptreden heel anders als op de neuslat oftelwel de voorkant van de trede. Dit is blijkbaar niet te voorkomen waardoor het effect wel heel anders uitpakt als wij van te voren bedacht hadden. Het is wel heel mooi maar de olie kleurt op het eiken heel verschillend waardoor er op de treden onderling veel verschil in kleur is ontstaan.

Reactie Intven Traprenovatie / Antisliptrap:

Beste Fam. Cornelissen
Het klopt inderdaad dat er verschillende kleurschakelingen voorkomen in het hout, dat komt doordat hout een natuur product is en geen kunststof.
Met vriendelijke...
Beste Fam. Cornelissen
Intven Traprenovatie

Eric Maas

Uitstekende vakmannen en kwalitatief goed produkt!

Uw ervaring

Klein bedrijf met aandacht en tijd voor de klant. Geen opdringerige verkoper maar iemand die adviseert, verschillende opties laat zien en de klant laat kiezen. En de monteur neemt de tijd om de... Klein bedrijf met aandacht en tijd voor de klant. Geen opdringerige verkoper maar iemand die adviseert, verschillende opties laat zien en de klant laat kiezen. En de monteur neemt de tijd om de trap in te meten, te zagen en te lijmen. Zelfs de oude traptreden zijn iets ingekort zodat de overzettreden binnen de wangen van deen trap blijven. Supermooi afgewerkt zonder kieren met materiaal met een toplaag van 4 mm eiken, dit gaat een leven lang mee!

Monique

Wij hebben een prachtige trap dankzij Intven-traprenovatie!

Uw ervaring

Bernd Intven geeft deskundig, duidelijk, prettige advies. Komt de gemaakte afspraken na en is open in de communicatie. We zijn bijzonder tevreden met onze nieuwe gerenoveerde trap. We hebben... Bernd Intven geeft deskundig, duidelijk, prettige advies. Komt de gemaakte afspraken na en is open in de communicatie. We zijn bijzonder tevreden met onze nieuwe gerenoveerde trap. We hebben uiteindelijk besloten om de trap te laten leggen door een deskundige medewerker van de firma Intven en daar hebben wij zeker geen spijt van ondanks dat dit uiteraard een meerprijs met zich meebracht.