Hans Flik

Traprenovatie met multiplank overzettreden

Uw ervaring

Bezoek vooraf met uitleg werkzaamheden als zeer positief ervaren.
Ook uitermate tevreden over het daarna bekleden van de trap. Het resultaat is zeer mooi.

beek

Trap

Uw ervaring

Goede manier van benadering bij verkoop. Werken netjes tijden montage, maw laten geen rommel achter. Verkoop en monteur niet op 1 lijn, na discussie wel opgelost.
Trap ziet er netjes uit en...
Trap ziet er netjes uit en wij hopen dat hij ook netjes blijft, dan zijn wij tevreden.

Lennart

Prima Service.

Uw ervaring

Goede service. Prima vakmannen! Leveren kwaliteit en ruimen alles ook weer netjes op als ze weggaan.

Gerard

Antislip rubbers traptreden infrezen.

Uw ervaring

Goed verlopen. Keurig op tijd en prima uitgevoerd met zorg voor minimaal stof of overlast. Ten zeerste aan te bevelen!

Frans en Elise van den Dikkenberg

Fam . van den Dikkenberg Bodegraven

Uw ervaring

Na een snelle reactie op aanvraag offerte, hebben wij besloten met Intven in zee te gaan. We zouden een mooie traprenovatie gaan krijgen voor een aantrekkelijke prijs. Niets was daar te veel aan... Na een snelle reactie op aanvraag offerte, hebben wij besloten met Intven in zee te gaan. We zouden een mooie traprenovatie gaan krijgen voor een aantrekkelijke prijs. Niets was daar te veel aan gezegd. We hebben inmiddels een prachtige "nieuwe" trap waar we erg blij mee zijn. Ook de timmerman was supervriendelijk en heeft prachtig werk geleverd. Een aanrader voor mensen die hun trap zat zijn en iets heeel anders willen!

Familie Hendriks

Renovatie jaren 30 trap

Uw ervaring

Kundig advies, keus uit vele kleuren echt hout.
Trap is gemaakt door vakman, die heel precies en netjes werkte!
We zijn erg blij met onze "nieuwe" trap.

Arjan H.

Uitstekende service, betaalbaar en zeer vriendelijk

Uw ervaring

Vandaag antisliprubbers in laten frezen in onze beide trappen. Bernd was mooi op tijd. De klus werd snel doch secuur geklaard en we zijn heel blij met het resultaat. Alles werd netjes achtergelaten,... Vandaag antisliprubbers in laten frezen in onze beide trappen. Bernd was mooi op tijd. De klus werd snel doch secuur geklaard en we zijn heel blij met het resultaat. Alles werd netjes achtergelaten, geen rotzooi. Kortom, een absolute aanrader!

Christine Dekker

Uitmuntend !

Uw ervaring

Wij hebben het bedrijf gebeld werden goed voor gelicht,hebben gelijk een afspraak gemaakt voor de week daarop zolaat zouden ze bij ons komen en de trappen klaar maken voor de antislip te maken. Het... Wij hebben het bedrijf gebeld werden goed voor gelicht,hebben gelijk een afspraak gemaakt voor de week daarop zolaat zouden ze bij ons komen en de trappen klaar maken voor de antislip te maken. Het zou ook weinig stof op leveren en dat was ook zo, ong.in 1,5 uur was alles klaar. Ik kan iedereen dit bedrijf aan bevelen.

Pieter Riedstra

Onze trap laten vorozien van antislipstrips

Uw ervaring

Snel en helder in het contact. OP de dag van de montage konden we nog kiezen in de kleur materiaal. Intven heeft erg netjes gewerkt, heel schoon achtergelaten. Fijn!

R.Janssen

Infrezen rubber antislip in treden

Uw ervaring

We hebben goede ervaring keurig en netjes uitgevoerd