Trap gernoverd

Uw ervaring

Goed meegedacht en netjes gewerkt

B.A. van de Wal

goed

Rick

Prachtig eindresultaat

Uw ervaring

Ware vakmensen met oog voor detail. Zie je niet vaak meer.

M. van Kesteren

Trap strips plaatsen

Uw ervaring

Voor de veiligheid wilden wij trapstrips aan laten brengen. Ik was een beetje bang voor het frasen maar In een heel korte tijd werden ze vakkundig aangebracht, alles keurig opgeruimd en zeer... Voor de veiligheid wilden wij trapstrips aan laten brengen. Ik was een beetje bang voor het frasen maar In een heel korte tijd werden ze vakkundig aangebracht, alles keurig opgeruimd en zeer vriendelijke medewerker. Perfect!

Virin

Positief verrast.

Uw ervaring

Ben heel blij met de trapbekleding. Jammer dat ik geen foto kan delen hier. Via de website gegevens ingevuld en daar kwam meteen de offerte uit. Toen een afspraak gemaakt met een adviseur. Ging... Ben heel blij met de trapbekleding. Jammer dat ik geen foto kan delen hier. Via de website gegevens ingevuld en daar kwam meteen de offerte uit. Toen een afspraak gemaakt met een adviseur. Ging prima, kleur uitgezocht dat bij de kleur van de leuningen paste, toevallig paste de kleur van de rubberen strip daar ook bij.
Monteur kwam uit dezelfde stad waar het werk uitgevoerd moest worden. In een halve dag was hij klaar. Hard doorgewerkt, snel. Ik mocht 3 uur na plaatsen de treden niet belopen. Pas in de avond er weer op geweest. Hier en daar waren de rubbers niet strak aangebracht. Kwam door werking van de trap en de bovenste trede wordt niet over de volledige breedte gelegd, wat ik niet mooi vind.
Na contact met Intven monteur weer langs geweest en zijn de rubbers netjes op maat gesneden.
Ben heel tevreden en Raad dit bedrijf qua prijs kwaliteit zeker aan.

van loon

Traprubbers plaatsen

Uw ervaring

goede afspraken ,beleefde en goede monteur

Anne Marie Junger

Traprenovatie

Uw ervaring

De trap is erg mooi geworden. Het is heel professioneel gedaan. Er is een puntje waar ik minder blij mee ben en dat is de kleur van het hout. Het wijkt af van de kleurstaal die ik uitgezocht had.

Reactie Intven Traprenovatie / Antisliptrap:

Beste mevrouw Junger,
Beste mevrouw Junger,
Onze eiken overzettreden zijn een natuurproduct. Onze kleurenstalen geven een kleur indicatie. Elke boom is anders qua structuur en kleur, de definitive kleur van uw traptreden kunnen daarom altijd onderling en iets afwijken van de kleurenstalen dit is helaas niet te voorkomen.
mvg
Intven Traprenovatie

van Uden

Infrezen traptreden

Uw ervaring

super. Duidelijke afspraken. Snel en netjes gewerkt.

Brigit

Traprenovatie

Uw ervaring

Via intven traprenovatie trap laten doen in 2 jaar oud nieuwbouwhuis. Fijn gesprek en advies om mogelijkheden te bekijken en keuze te maken. Daarnaast snel en goed telefonisch contact, ook via... Via intven traprenovatie trap laten doen in 2 jaar oud nieuwbouwhuis. Fijn gesprek en advies om mogelijkheden te bekijken en keuze te maken. Daarnaast snel en goed telefonisch contact, ook via Whatsapp. Installatie heel netjes gedaan, aardige monteur die netjes werkt... er was een probleem met het afkitten van de randen van de trap, maar is meer dan keurig opgelost na een telefoontje. Heel erg tevreden, kan iedereen aanraden om via dit bedrijf trap te laten doen. Resultaat is prachtig.

Fam. vd Doelen

Anti slip strips

Uw ervaring

Snel, vakkundig en een nette prijs.