M. van Bavel

Trapstrips

Uw ervaring

Vriendelijke en duidelijke communicatie. Goed, vakkundig en snel gewerkt.

W.Reurslag

W.Reurslag

klasse

Sanders

Mooi werk.

Uw ervaring

Goed advies, vakkundig gemonteerd. Aanrader.

Intven traprenovatie

Trappen

2x trap gerenoveerd

H. Bohm

H. Bohm

Uw ervaring

prima: netjes en vlot en professioneel.

Romy en Remi van Geenen

Vriendelijk en vakkundig

Uw ervaring

De communicatie met dit bedrijf was erg vriendelijk en kwamen afspraken netjes na. Er werd flexibel omgegaan en meegedacht met onze wensen. Mike heeft onze trap snel en vakkundig afgewerkt, wij zijn... De communicatie met dit bedrijf was erg vriendelijk en kwamen afspraken netjes na. Er werd flexibel omgegaan en meegedacht met onze wensen. Mike heeft onze trap snel en vakkundig afgewerkt, wij zijn heel erg tevreden. Naast zijn harde werk ook nog de hele dag in goed humeur. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Leus

Prachtige trap. Pronkstuk van het huis

Uw ervaring

We hadden al twee bedrijven over de vloer gehad die alleen met pvc of hogedruk plaat werken. Bij toeval kwamen we erachter dat die opties niet werken voor een open trap en Bernd heeft ook een mooi... We hadden al twee bedrijven over de vloer gehad die alleen met pvc of hogedruk plaat werken. Bij toeval kwamen we erachter dat die opties niet werken voor een open trap en Bernd heeft ook een mooi advies uitgebracht en ook alles in goed perspectief met elkaar uitgelegd.
Installatie verder vakkundig gedaan door Mike. Zeker bij een open trap vergt dit veel vakmanschap en afwerking. Alles top. Zeker een aanrader.

Janny Luyten

Traprenovatie

Uw ervaring

Hele goede service, prettige samenwerking gehad.

Martijn

Renovatie trap

Uw ervaring

Met volharding (buitenkou) en vakmanschap heeft Mike een mooi resultaat neergelegd. Ziet er goed uit. Ben er tot dusverre zeer tevreden mee.

Jan Kolsteren

Zelf trap gerenoveerd