Shwetha Macheri Ravishankar/ Demcon

I work at Demcon and I had the training with Tim van Oosterhout. I found that the training was very useful to help me manage my time and energy. It makes me feel that I am in control of my day.

Demcon

De training met Tim van Oosterhout was erg nuttig, en des ondanks een groep van 10 man hield hij het persoonlijk door veel mensen aan te spreken en details van ze te onthouden om mee te nemen. Dat... De training met Tim van Oosterhout was erg nuttig, en des ondanks een groep van 10 man hield hij het persoonlijk door veel mensen aan te spreken en details van ze te onthouden om mee te nemen. Dat gaf extra motivatie om mee te doen aan deze time management cursus, waar ik veel goede dingen van heb geleerd.

Demcon

Zeer prettig, een training met de juiste snelheid en relavante inhoud (trainer: Tim van Oosterhout - Time mangement)

Demcon

Zeer tevreden. De training past perfect bij waar ik tegen aan loop. Goede tips en tricks. Ik ga zeker een aantal tips toepassen, zodat ik meer structuur in de agenda/ todo list heb. Ondanks de... Zeer tevreden. De training past perfect bij waar ik tegen aan loop. Goede tips en tricks. Ik ga zeker een aantal tips toepassen, zodat ik meer structuur in de agenda/ todo list heb. Ondanks de online course heeft Tim( de trainer) de training leuk en interessant kunnen maken.

Demcon

Leuk, inspirerend en erg toegepast!

Joey Damen

Goede training met praktijkoefeningen. Leuke manier van iedereen betrokken houden, ondanks dat het digitaal was. Freek heeft daarnaast goede kennis over Brunel als bedrijf en wat er voor onze rol... Goede training met praktijkoefeningen. Leuke manier van iedereen betrokken houden, ondanks dat het digitaal was. Freek heeft daarnaast goede kennis over Brunel als bedrijf en wat er voor onze rol als consultant binnen Brunel gevraagd wordt. Als tip: nog meer tijd voor het oefenen van gesprekstechnieken.

Monique Butter / Het Saenredam

Een leuke, interessante training met een enthousiaste trainer :-) Aan de hand van bruikbare voorbeelden en anekdotes veel geleerd in hoog tempo.

Niek Gosen

Marc gaf een inspirerende training met veel interactie. Hij bood handvatten om gesprekken in de toekomst beter aan te vliegen. Daarnaast heeft Marc veel inhoudelijke kennis omtrent klantcontact en... Marc gaf een inspirerende training met veel interactie. Hij bood handvatten om gesprekken in de toekomst beter aan te vliegen. Daarnaast heeft Marc veel inhoudelijke kennis omtrent klantcontact en verschillende relevante technieken.

Koen Gielis

Marc heeft een training verzorgd die erg informatief was en waar ik veel uit heb kunnen halen. De theorie werd op een goede manier afgewisseld met praktijk oefeningen waarbij je snel een idee kreeg... Marc heeft een training verzorgd die erg informatief was en waar ik veel uit heb kunnen halen. De theorie werd op een goede manier afgewisseld met praktijk oefeningen waarbij je snel een idee kreeg van hoe jouw aanpak in een bepaalde situaties kon uitpakken.

Demcon

Zeer prettig en waardevol, waarbij een open en interactieve manier van communiceren centraal stond.