FIKS

Alex Luigjes was een enorm fijne trainer, sloeg goed aan bij onze doelgroep (jongeren) en wist ze zo te stimuleren en motiveren dat ze ver na de workshop nog bezig waren met de inzichten die hij ze... Alex Luigjes was een enorm fijne trainer, sloeg goed aan bij onze doelgroep (jongeren) en wist ze zo te stimuleren en motiveren dat ze ver na de workshop nog bezig waren met de inzichten die hij ze heeft gegeven. Al met al een hele fijne ervaring.

West Coast Supply Group / Trainer: Tim van Oosterhout

It was very helpful

West Coast Supply Group

Goed duidelijk verhaal, met tips die je in je dagelijks werk kan toepassen

Georgios Gkranas

Zeer tevreden over de Management Training. Handige tips om te verbeteren als Manager maar ook als Team om samen beter te presteren. Actuele presentatie-inhoud en praktische oefeningen om de... Zeer tevreden over de Management Training. Handige tips om te verbeteren als Manager maar ook als Team om samen beter te presteren. Actuele presentatie-inhoud en praktische oefeningen om de efficiëntie te verhogen.

Dannis de Redelijkheid

Met zowel MT als de consultants gedurende ruim een jaar deze training gevolgd. Inspirerend, motiverend en beklijvend zijn de leenwoorden van de terugkoppelingen. Ook 6 maanden na afronding van de... Met zowel MT als de consultants gedurende ruim een jaar deze training gevolgd. Inspirerend, motiverend en beklijvend zijn de leenwoorden van de terugkoppelingen. Ook 6 maanden na afronding van de training worden de technieken nog gebruikt, de tools nog aangewend en nog dezelfde taal gesproken; een verademing!

DDG Smart Marketing

Tim heeft ons begeleid in het optimaliseren van de commerciële slagkracht. Geweldig om vanuit bestaande opdrachten nieuwe kansen te creëren en een bredere klantrelaties op te bouwen

Demcon

Trainer Tim van Oosterhout, training time management bij Demcon. Ik vond het een informatieve training. De informatiedichtheid was wel erg hoog met weinig pauze tussendoor. Voor een digitale... Trainer Tim van Oosterhout, training time management bij Demcon. Ik vond het een informatieve training. De informatiedichtheid was wel erg hoog met weinig pauze tussendoor. Voor een digitale training is dat wel pittig.

Piet Sebregts / Demcon

Veel leuke tips, echter uit zelfbescherming zijn collega's niet makkelijk bereikbaar

Ingrid van Wijk

Super enthousiaste en meedenkende trainer. Bruikbare tips en veel (zelf)inzicht gekregen. Soms nog op zoek naar de praktische toepassing, maar dat komt meer door mijn eigen functie binnen het bedrijf

Renault Nederland

Tim van Oosterhout van Intenza heeft mij met zijn praktische aanpak goed begeleid in een coaching traject naar een volgend niveau. Ik kreeg een rol met meer verantwoordelijkheid in de organisatie... Tim van Oosterhout van Intenza heeft mij met zijn praktische aanpak goed begeleid in een coaching traject naar een volgend niveau. Ik kreeg een rol met meer verantwoordelijkheid in de organisatie dat ook nog eens een belangrijk onderdeel is richting de toekomst. Ik was zoekende naar hoe ik structuur aan kon brengen in de hoeveelheid activiteiten en verantwoordelijkheden. En tegelijkertijd ook slagvaardiger beslissingen kan nemen waarbij mijn stakeholders met vertrouwen met mij samenwerken. Tim heeft eerst een aantal belangrijke praktijk cases met mij gëidentificeerd en geanalyseerd. Vervolgens heeft hij bij iedere case een aantal denkwijzen, technieken en tools aangereikt en met mij geoefend. Waarna ik dit in de praktijk kon brengen.

De learning-on-the-job aanpak geeft snel resultaat en stelt je ook in staat om snel bij te sturen indien gewenst. Tim en Intenza zijn wat mij betreft aanraders!