Boudewijn

Advocaat meegegaan naar de hoorzitting van het Klaagschrift en de zaak inhoudelijk. De advocaat had zich heel goed voorbereid en mij gewezen op punten wat ik wel en niet moest zeggen. Uiteindelijk... Advocaat meegegaan naar de hoorzitting van het Klaagschrift en de zaak inhoudelijk. De advocaat had zich heel goed voorbereid en mij gewezen op punten wat ik wel en niet moest zeggen. Uiteindelijk een hele gunstige uitspraak gehad mede dankzij de advocaat en het belangrijkste me rijbewijs terug. Zeer aan te bevelen!!

D.J.G.

Uitstekende service en zeer adequate snelle afhandeling

Gilbert

Geweldige hulp. Goed contact, wat ik vooral prettig en erg belangrijk vond is dat ik het gevoel kreeg dat ze echt het beste voor mij wilden. Dat is erg prettig in een advocaat.

Yannick DB

Ik ben ontzettend goed bijgestaan tijdens mijn zaak, ook was het contact voor de zaak erg goed en duidelijk zodat ik wist wat ik kon verwachten, zeer tevreden over de heren Hameleers en Antonides

Tamara

Ik ben heel erg blij dat ik contact heb gezocht met ingevorderd.NL. Om mij voor te bereiden op het psychologisch onderzoek dat mij is opgelegd door het CBR. Met hun hulp en advies ben ik goed door... Ik ben heel erg blij dat ik contact heb gezocht met ingevorderd.NL. Om mij voor te bereiden op het psychologisch onderzoek dat mij is opgelegd door het CBR. Met hun hulp en advies ben ik goed door het psychologisch onderzoek gekomen. Positief!
Dank u wel.

TM

Een zeer goede ervaring zeker met Dhr Tom Hameleers. Heel transparant en zet zich met alle kracht voor je in ! Een echte krijger !

David

Top bedrijf, enorm goed geholpen door advocaat Edi Alija. Goede communicatie heeft zich 100% voor mij ingezet.

Jonathan

Goede Communicatie met de heer Antonides gehad.

Cengiz Sezer

Ik ben vanaf begin tot eind goed geadviseerd en bijgestaan door mr. J.H.L. (Joost) Antonides
advocaat.

Tim

Ze hebben me heel erg goed geholpen