Fouad

Ik ben voldoende goed geholpen, graag wilde ik directer advies.

Bleeker

Zeer professioneel en vriendelijk. Zeggen waar t op staat zijn duidelijk en denken mee. De heer Antonides heeft zelfs gezorgd voor een vrijspraak.

Aniek

Snel en vriendelijk geholpen. Ook buiten kantooruren bereikbaar.

Gerrit

Nadat mijn rijbewijs was ingevorderd heb ik contact opgenomen met ingevorderd.nl. Er is supersnel een klaagschrift voor mij ingediend en voordat ik het wist had ik mijn rijbewijs alweer terug. De... Nadat mijn rijbewijs was ingevorderd heb ik contact opgenomen met ingevorderd.nl. Er is supersnel een klaagschrift voor mij ingediend en voordat ik het wist had ik mijn rijbewijs alweer terug. De communicatie was top en dat alles voor een zachte prijs. Heel erg bedankt!

Charlotte S.

Uitstekend! Snelle, correcte service. Ik belde 's avonds laat, omdat mijn rijbewijs was ingevorderd en ik werd meteen te woord gestaan. Alles werd mij heel duidelijk uitgelegd. Binnen een paar dagen... Uitstekend! Snelle, correcte service. Ik belde 's avonds laat, omdat mijn rijbewijs was ingevorderd en ik werd meteen te woord gestaan. Alles werd mij heel duidelijk uitgelegd. Binnen een paar dagen had ik mijn rijbewijs terug.

Joost

Mijn rijbewijs werd ingevorderd omdat ik te hard hard gereden. Ik heb direct gebeld en kreeg duidelijk advies. Binnen een aantal dagen had ik mijn rijbewijs al weer terug! Uitstekend geholpen!... Mijn rijbewijs werd ingevorderd omdat ik te hard hard gereden. Ik heb direct gebeld en kreeg duidelijk advies. Binnen een aantal dagen had ik mijn rijbewijs al weer terug! Uitstekend geholpen! Aanrader.