Carlos

Dit is een ontzettend goede Heer.
Heel vriendelijk..
Heel goed.en optijd geholpen.

V.L

Ik ben extreem tevreden met de hulp die aan mij verleend is. Edi Alija heeft mij extreem goed gelopen tijdens het proces en weet precies hoe hij alles moet aanpakken. De zaak hebben we zeer positief... Ik ben extreem tevreden met de hulp die aan mij verleend is. Edi Alija heeft mij extreem goed gelopen tijdens het proces en weet precies hoe hij alles moet aanpakken. De zaak hebben we zeer positief afgerond en daar ben ik Edi zeer dankbaar voor!

Boudewijn

Hele goede ervaring gehad met dit bedrijf! Ik werd goed en duidelijk geholpen, ik kreeg zelfs een 06-nummer voor het geval ik nog vragen zou hebben, ook in het weekend (zelfs zondag) hoefde ik nooit... Hele goede ervaring gehad met dit bedrijf! Ik werd goed en duidelijk geholpen, ik kreeg zelfs een 06-nummer voor het geval ik nog vragen zou hebben, ook in het weekend (zelfs zondag) hoefde ik nooit lang te wachten op een antwoord. Ze zijn erg vriendelijk en werken netjes en professioneel. Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Lars

Fantastisch bedrijf, heeft me volledig uit de problemen geholpen! Na 1 gesprek van 30 minuten heb ik me rijbewijs heel simpel terug kunnen krijgen.

Jonan Muis

Zeer professioneel. Mijn rijbewijs eerder teruggekregen en het gehele traject attent geholpen.

W R

Ik kreeg de inhoudingstijd te horen, dat was 3 maanden. Gelijk contact op gezocht en binnen 2 weken rijbewijs terug gekregen. Aanrader.

Sanjay raghoenath

Ik ben goed geholpen. Echt een aanrader als je er een potje van hebt gemaakt helpen ze je er bovenop. Ik zal het nooit vergeten.

Moes

Ik ben ontzettend goed geholpen bij het terug krijgen van mijn rijbewijs. De rijbewijs heb ik eerder dan de opgelegde termijn teruggekregen. De hoorgesprek verliep supergoed dankzij de perfecte... Ik ben ontzettend goed geholpen bij het terug krijgen van mijn rijbewijs. De rijbewijs heb ik eerder dan de opgelegde termijn teruggekregen. De hoorgesprek verliep supergoed dankzij de perfecte voorbereiding en juiste keuzes van de jonge talent Edi. Edi ik ben jou super dankbaar en weet zeker dat jou een geweldige carrière te wachten staat!!

Keyshan N

Deze mensen weten wat ze doen. Met de juiste hulp en duidelijk advies van Joost en Edi heb ik met succes mijn rijbewijs veel eerder teruggekregen en hebben zij mij bij de rechtbank zeer goed... Deze mensen weten wat ze doen. Met de juiste hulp en duidelijk advies van Joost en Edi heb ik met succes mijn rijbewijs veel eerder teruggekregen en hebben zij mij bij de rechtbank zeer goed bijgestaan.

Marc Vriezen

Zeer goed, Dhr. Joost Hameleers heeft het maximale er uit gehaald voor mij en ik zal hem hiervoor altijd dankbaar blijven.