Moes

Ik ben ontzettend goed geholpen bij het terug krijgen van mijn rijbewijs. De rijbewijs heb ik eerder dan de opgelegde termijn teruggekregen. De hoorgesprek verliep supergoed dankzij de perfecte... Ik ben ontzettend goed geholpen bij het terug krijgen van mijn rijbewijs. De rijbewijs heb ik eerder dan de opgelegde termijn teruggekregen. De hoorgesprek verliep supergoed dankzij de perfecte voorbereiding en juiste keuzes van de jonge talent Edi. Edi ik ben jou super dankbaar en weet zeker dat jou een geweldige carrière te wachten staat!!

Keyshan N

Deze mensen weten wat ze doen. Met de juiste hulp en duidelijk advies van Joost en Edi heb ik met succes mijn rijbewijs veel eerder teruggekregen en hebben zij mij bij de rechtbank zeer goed... Deze mensen weten wat ze doen. Met de juiste hulp en duidelijk advies van Joost en Edi heb ik met succes mijn rijbewijs veel eerder teruggekregen en hebben zij mij bij de rechtbank zeer goed bijgestaan.

Marc Vriezen

Zeer goed, Dhr. Joost Hameleers heeft het maximale er uit gehaald voor mij en ik zal hem hiervoor altijd dankbaar blijven.

C.B

Vlot , weten wat ze doen , duidelijke informatie , top gewoon.

Amalia

Ik ben heel fijn geholpen! Ik raad ze zeker aan! Door Joost wist ik hoe ik het onderzoek moest doorkomen.

AC

Kort en duidelijk. GOED.

Kevin

Zeer fijne en goede ervaring mee..alles verliep snel en soepel met het gewenste resultaat!

Ruben

Voor iedereen aan te bevelen, keurig alles netjes geregeld. En uiteraard het belangrijkste dat ik me rijbewijs terug heb!

Sum

TOP! Heb mijn rijbewijs dankzij jullie na 20 dagen terug gekregen! 1x gebelt en de zelfde dag is alles geregeld danzij jullie heb ik me rijbewijs terug!

Mikey

Kort maar krachtig