Merdin ismet

Aanrader 1000%

J lammers

Intensies zijn goed. Denken mee. Helaas zonder bericht en meerdere keren contact zoeken zijn ze niet in staat te reageren of terug te bellen en verneem je er niks meer van. Na dit review is er... Intensies zijn goed. Denken mee. Helaas zonder bericht en meerdere keren contact zoeken zijn ze niet in staat te reageren of terug te bellen en verneem je er niks meer van. Na dit review is er contact opgenomen, ik snap het standpunt hoewel dit interpretatie blijft. Dan alsnog laat de communicatie te wensen over.

Reactie Ingevorderd.nl:

Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw review. Wij staan alle reviews toe (ook de minder positieve reviews) om een eerlijke beoordeling van ingevorderd.nl te laten zien. Het blijkt dat er... Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw review. Wij staan alle reviews toe (ook de minder positieve reviews) om een eerlijke beoordeling van ingevorderd.nl te laten zien. Het blijkt dat er een review is gemaakt voor een individueel advocatenkantoor. Als ingevorderd.nl zijn wij niet verantwoordelijk voor de communicatie tussen u en het advocatenkantoor en/of de advocaat. Wij vinden het erg jammer dat u een dergelijk ervaring heeft gehad. Wij hebben u aangeboden om te bemiddelen in deze kwestie om tot een passende oplossing te komen.

M.Plusquin

Mijn ervaring is zeer goed. Ik ben snel en uiterst correct geholpen met deskundig advies en een realistische en efficiënte aanpak. Het contact verliep uiterst soepel, begrijpend en aangenaam. Ik heb... Mijn ervaring is zeer goed. Ik ben snel en uiterst correct geholpen met deskundig advies en een realistische en efficiënte aanpak. Het contact verliep uiterst soepel, begrijpend en aangenaam. Ik heb de ondersteuning gekregen die ik nodig had.

J bornebroek

Super fijn geholpen, denken goed mee, fijn contact met de advocaat en als ik vragen had kon ik gelijk terecht! En het mooiste van allemaal een super resultaat !

Daisy

Rijbewijs vervroegd terug gekregen na een snelheidsovertreding. Goed geholpen door dhr. mr. E. Alija met duidelijke uitleg, begeleiding en adviezen. Kortom: heel tevreden met het resultaat.

Simon

Goed geholpen met een snelheidsovertreding. Ben zeer tevreden.

Maria

Fantastisch geholpen, gelukkig mijn rijbewijs weer terug

Dominique Kraan

Mijn ervaring was top! Ik werd snel benaderd nadat ik mij had aangemeld. Toen is mij alles duidelijk uitgelegd en heeft Mr. Edi Alija mij verteld hoe wat moet zeggen en wat niet. Hierdoor hebben wij... Mijn ervaring was top! Ik werd snel benaderd nadat ik mij had aangemeld. Toen is mij alles duidelijk uitgelegd en heeft Mr. Edi Alija mij verteld hoe wat moet zeggen en wat niet. Hierdoor hebben wij het gewenste resultaat behaald. Erg blij mee!

Shanti Welling

Super fijn geholpen met het terug krijgen van mijn rijbewijs. Fijne communicatie en ten alle tijde op de hoogte gehouden. Goed voorbereid om gerust de rechtbank in te stappen. Zeker een aanrader!

M linders

M. Linders

Ik dhr linders.
M. Linders

Ik dhr linders.
Ben zeer tevreden over over de werkwijze van EDI ALIJA advocaat in dienst van HAMELEERS ANTONIDES advocaten in Roermond. Hij heeft mij perfect, en zeer professioneel geholpen in het proces om mijn rijbewijs zsm terug te krijgen. Met als resultaat dat ik hem binnen 30 dagen terug heb gekregen!!! Dat in een zeer moeilijke zaak!!! Maar door professionaliteit en goede communicatie is het prima verlopen.. Ben ook zeer te spreken over Mr EDI ALIJA. Hij was zeer duidelijk, en communiceert prima met zijn cliënt over wat hij van hem verwacht te zeggen en hoe te reageren tijdens het behandelen van de zaak bij de rechter. Ik zou daarom ook geen andere partij adviseren dan: HAMELEERS ANTONIDES ADVOCATEN in Roermond. Om u bij te staan om uw rijbewijs zsm terug te krijgen! Al met al ben ik ze zeer dankbaar voor hun snelheid en professionele uitvoering en goede communicatie……. en nu het koppie erbij houden!!!!!

Bedankt namens:
Dhr M linders