Marco Dubbeldam

Ik kan dit Advocaten kantoor zeer zeker aanbevelen.
Met name Joost die me bij heeft bijgestaan in mijn zaak,heeft zich enorm vastgebeten en geloofde in een vrijspraak.
Waar ik het min of...
Ik kan dit Advocaten kantoor zeer zeker aanbevelen.
Waar ik het min of meer al had opgegeven heeft Joost met een knallend pleidooi de Rechtbank overtuigd in mijn voordeel.
Nogmaals bedankt voor het hele team van dit kantoor.
Ik zou zeggen neem contact op met deze mensen,mocht je juridische bijstand nodig hebben.
Een dikke pluim voor dit kantoor.

B.Mainsi

Heel erg positief. Duidelijk in de communicatie. Hebben verstand van hun vakgebied. Hierdoor ben ik goed geholpen. Met het best mogelijk resultaat.

Nils Dekker

Edi Alija Heeft me fantastich geholpen. In een lastige zaak toch binnen 3 dagen het rijbewijs terug.

Leila

Edi Alija en Tom Hameleers hebben supergoed werk geleverd bij het bezwaarschrift tegen mijn invordering van mijn rijbewijs. Na de zitting binnen een paar dagen mijn rijbewijs terug!

Youssef Kasmi

Ben direct geholpen, heel attent en heb binnen no time mijn rijbewijs terug ontvangen. Ik raad iedereen aan om bij deze lieve mensen te melden zodra je problemen hebt.

Maurits

Kundige advocaten, dank voor het voorbereidingsgesprek bij het cbr. Ik neem jullie graag in de arm voor de hoorzitting.

Hammeleers Antonides

Geweldige advocaten.
Luisteren naar je,
denken mee op financieel gebied.
En zijn gewoon goed in wat ze doen!

Karel Visser

In een woord: super! Erg betrokken advocaten, vriendelijk in de omgang en vooral hart voor de zaak. Ik kan iedereen aanraden om ingevorderd.nl in te schakelen. Ik kreeg mijn rijbewijs snel terug... In een woord: super! Erg betrokken advocaten, vriendelijk in de omgang en vooral hart voor de zaak. Ik kan iedereen aanraden om ingevorderd.nl in te schakelen. Ik kreeg mijn rijbewijs snel terug nadat ingevorderd.nl een klaagschrift had ingediend.

joey.v

Goeie ervaring met dit bedrijf.. na een stommiteit mijn rijbewijs ingevordert, ben goed geholpen door dhr edi alija en heeft mij goed op de hoogte gehouden met de voortgang van zaken, ondanks de... Goeie ervaring met dit bedrijf.. na een stommiteit mijn rijbewijs ingevordert, ben goed geholpen door dhr edi alija en heeft mij goed op de hoogte gehouden met de voortgang van zaken, ondanks de drukte die ze hebben heeft hij mij altijd te woord kunnen staan.. wat heeft geresulteerd dat ik mijn rijbewijs zeer snel heb terug gekregen.
Mocht ik ooit weer de fout in gaan(wat zeker niet zal gebeuren) zal ik als eerste ingevordert.nl raadplegen want zij helpen je echt.

Marcel

Vriendelijk, netjes, reëel en efficiënt