M

Top geholpen met mijn Cbr medisch onderzoek door meneer Antonides. Eerlijk, realistisch en ervaring met de strik vragen heeft hij zeker wel. Erg bedannkt

Henk

Snel mijn rijbewijs terug, de heer Antonides is een top advocaat!

Erik

Super goed geholpen/begeleid door meneer Hameleers. Alle communicatie verliep soepel en snel. Mede dankzij zijn advies het rijbewijs terug gekregen!!

Razik

Zeer behulpzaam

Olesya

Uitstekend! Duidelijk en eerlijk advies, geen verkooppraatjes. Echte vakmensen. Zeker een aanrader!

cyrinhio

Ik heb een TOP ervaring gehad, heb zeker binnen 1.5 week alles terug gekregen.
Ik heb een TOP ervaring gehad, heb zeker binnen 1.5 week alles terug gekregen.
De reacties zijn lekker flot, Ook altijd bereikbaar. zou zo weer in zee met ze gaan, heb van me fout geleerd. zeker een aanrader.

Lex

Zeer goed, snelle handelingen en goede communicatie

Ayoub

Zeer goede advocaat, die zijn tijd neemt en je alles haarfijn uitlegt. Bekijkt meteen samen met de client wat de mogelijkheden zijn en is hier transparant over. Vervolgens meteen succes behaald door... Zeer goede advocaat, die zijn tijd neemt en je alles haarfijn uitlegt. Bekijkt meteen samen met de client wat de mogelijkheden zijn en is hier transparant over. Vervolgens meteen succes behaald door een onderbouwde bezwaar in te dienen

Youssef

Ben echt tevreden ze hebben me snel geholpen. :):)

Sido Smid

Uitstekend! Goed bereikbaar en zelfs in het weekend staan ze je te woord. Duidelijke antwoorden en begeleiding tijdens het proces en als kers op de taart een goede uitkomst.