Esther

Super geholpen door het advocaten kantoor! Werd door dhr. mr. E. Alija te woord gestaan en heeft het klaagschrift gemaakt. Met een week was het rijbewijs terug ! Super !

Chahid

Namens deze advocatenkantoor heb ik mij rijbewijs binnen 1 week teruggekregen. Echt helemaal top goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Hier ben je zeker op de juiste adres voor de... Namens deze advocatenkantoor heb ik mij rijbewijs binnen 1 week teruggekregen. Echt helemaal top goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Hier ben je zeker op de juiste adres voor de beste adviezen en hulp.

Celmo

Rijbewijs binnen no time terug gekregen, door deze geweldige Advcaat ben er echt blij mee! En ook nog een top tarief!

Theo

Absolute aanrader! Snel en kundig geholpen met het gewenste resultaat tot gevolg. En dat allemaal voor een redelijk prijs. Speciaal woord van dank aan mr. Tom Hameleers!

Dariusz

Geweldige samenwerking! Professionele voorbereiding door dhr. mr. E. Alija van Hameleers Antonides Advocaten. Bedankt!

Kylian

Meteen contact opgenomen en alles word duidelijk uitgelegd. Binnen no time had ik mijn rijbewijs weer terug. Zeker een aanrader!

Jordy

Top super services begripvol en je helpen je graag

J.J. van der Klift

Na 1e melding werd ik dezelfde dag teruggebeld. Vervolgens heeft men actie ondernomen en dit opgevolgd met als resultaat dat ik mijn rijbewijs nu weer terug heb.

Remke

Goed geholpen, nemen de tijd en goed bereikbaar! Rijbewijs weer terug gekregen. Zeker aan te raden.

Juendro Samboe

Ik ben heel erg tevreden met de samenwerking en het contact was ik erg tevreden mee. Hij heeft heel goed gesproken voor mij. Erg professioneel. Heel erg bedankt met de goede uitslagen. Hij heeft... Ik ben heel erg tevreden met de samenwerking en het contact was ik erg tevreden mee. Hij heeft heel goed gesproken voor mij. Erg professioneel. Heel erg bedankt met de goede uitslagen. Hij heeft uitgebreid zijn best gedaan. Netjes gesproken.